,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 23 marca 2018

,,Bombonierka,, z odzysku ...

Kolejna i ostatnia bombonierka z wytłoczki po jajkach. W końcu się doczekała a czekała (pomalowana na niebiesko, ,,przejechana,, lakierem do spękań, wykończona lakierem bezbarwnym i koronką, która miała wzmocnić ,,zawias,, otwieranego wieczka) ponad sześć lat. 
A wystarczyło przykleić kilka drobiazgów ... no cóż.


Tak się zastanawiam czy wrzucić do żabki na ,,DIY-zrób to sam,, ... . 
Podobno od przybytku głowa nie boli ale ... ale co za dużo to niezdrowo :)
Dobra, jak już zrobiłam to wrzucę jako inspirację.

(klik)


W tym roku nie pociągają mnie prace świąteczne ani kartki ... mam przesyt, nic na to nie poradzę.

Za to pociąga mnie coś innego i to z przyjemnością robię ...





5 komentarzy:

  1. Danusiu rewelacyjna ta Twoja bombonierka. Piosenka też ładna. U mnie w ty roku skromnie z dekoracjami wielkanocnymi i tak mi dobrze. Jak najczęściej warto robić to, co sprawia przyjemność. udanego weekendu Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna wyszła ta Twoja bombonierka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna bombonierka, Danusiu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, trochę to trwało, ale nabrało mocy i jest ślicznie i tego się trzymamy. Piękna ozdoba powstała. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna! Przepięknie ozdobiłaś to opakowanie!
    Dziękuje za udział w naszej zabawie DIY INSPIRACJE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(