,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 3 kwietnia 2018

Junk Journal (2) .....

Mam od pewnego czasu nieodpartą ochotę na robienie takich Śmieciowych Dzienni(cz)ków. 
Materiałów (przydasi) na takowe ci u mnie dostatek. 
Gdzieś tam w świecie istnieje cały przemysł w tym temacie - wystarczy gotowce kupić, powycinać, poskładać itd. ..... moje to dosłownie śmieciuchy. Tym razem kartki to stare papiery do pakowania prezentów, opakowania z bukietów, gniecione papiery, które doczekały się w końcu użycia, resztki koronki itp. Okładka z nogawek starych spodni koralikami wyszywanych (tutaj starczyło na wewnętrzne okładki) i ich paska.


To były tylko niektóre kartki mojego nowego ,,śmieciuszka,,.
Już gromadzę materiały na następny .....


Jak zrobić taki dziennik? Tutoriali jest mnóstwo. Wkleiłam kiedyś film (w 4 częściach, każda ponad godzinę) jak powstaje Junk Journal krok po kroku. Tu 1 i 2 a tu 3 i 4 - według nich robiłam mój pierwszy. Teraz okładki robię po swojemu zachowując pewne reguły.
Tutaj pokazano jak zrobić prostą okładkę, oraz jak zszyć kartki.




5 komentarzy:

  1. Wspaniała praca! Bardzo lubię taki recykling. Drugie życie dla przedmiotów, które już do niczego nie służą. Czekam na kolejny śmieciuszek :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Uwielbiam robić ,,coś z niczego,, z tego co mam pod ręką a materiałów wszelakich mam jeszcze na kilka(naście) śmieciuszków. Będę robiła póki mi się nie znudzą ... na dzień dzisiejszy króluje entuzjazm :)
      Pozdrawiam ...

      Usuń
  2. Nie wytrzymam !!! U Ciebie nic się nie zmarnuje !!! Chciałabym wiedzieć jak się robi taki notes ? Ten jest rewelacyjny !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko :) Tutoriali na zrobienie Jung Journali jest w sieci mnóstwo. Edytowałam post dokładając film - tam pokazano jak łączyć kartki z okładką.
      Tak po cichu powiem, że robienie takiego śmieciuszka to fajna zabawa :)
      Pozdrawiam ...

      Usuń
  3. To są prawdziwe śmieciuszki z duszą, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(