,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 7 października 2018

Czerwone jabłuszko i kartka z ptaszkiem ...

Post o czerwonym jabłuszku miał być (na gorąco) w czwartek napisany. Właściwie to miał być post o dawaniu prezentów, post o ich zapakowaniu, o tym jak sprawić komuś przyjemność małym drobiazgiem w ładnej oprawie. Można przecież obdarować kogoś drogim prezentem ale niechlujnie podanym np. w zmiętej reklamówce czy woreczku foliowym. Można komuś drobiazg podarować w ręcznie zrobionym pudełku czy ładnie ozdobionej torebce.
Odkąd pamiętam lubiłam to co komuś dawałam ładnie zapakować (celofan, ładna torebka itd. itp.) ale kiedy sama dostałam ,,prezent,, wrzucony do reklamówki (takiego potraktowania się nie spodziewałam) ,,uczuliłam się,, do przesady na ,,sztukę dawania,, czego przykładem jest to jabłko :) 
Na szczęście to pozytywna ,,przypadłość,, ..... no co, lubię to co daję ,,podawać na tacy,, :)


Jabłko z tegorocznych zbiorów. Jabłonka pierwszy raz rodziła. Pięć dużych, zdrowych jabłek miała.


Wczoraj kartkę zrobiłam. Testowałam nowy wykrojnik.
Ładnie wycina.





5 komentarzy:

  1. Tak podanego jabłuszka jeszcze nie widziałam. Podziwiam Danusiu, bo tym sposobem drobna niespodzianka nabiera wielkiej mocy. Śliczna karteczka. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz całkowitą racje Danusiu- wystarczy drobiazg, ale ubrany jak najcenniejszy skarb przynosi o wiele więcej radości niż drogi prezent w byle jakiej oprawie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, jabłuszko tak pięknie podane smakuje na pewno dwa razy lepiej. I jaka śliczna ptasia karteczka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka jest już u mnie Bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(