,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 8 października 2018

PRINTY - Motyw ,,zwierzęta,, .....

Wczoraj, grzebiąc w pudełku z kartkami, przypomniało mi się, że w Art-Piaskownicy jest wyzwanie ze zwięrzętami w temacie.
Mam taką fajną kartkę z drapieżnym kociakiem ale to stara praca. Miałam jeszcze kawałek tapety z trochę innym motywem i w innym kolorze. Kartka we fioletach też cieszy oko (jeżeli ktoś lubi ten kolor).


Mojego fioletowego kociaka zgłaszam na wyzwanie .....

(klik - w banerku szczegóły, inspiracje i prace Dziewczyn)

Jeszcze wkleję życzenia ale na razie nie wiem kto i kiedy kartkę dostanie.


Stara kartka wraca do pudełka. Szkode, że tapety z kociakiem w bieli był tylko kawałek.


Ostało mi się jeszcze to ... może kiedyś do czegoś wykorzystam.







6 komentarzy:

  1. Danusiu, wspaniała kartka z pazurem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kociaki :)i pozytywnik też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milutkie kociaki! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ого! Оригинально! Из-за цвета - неповторимое и интересное впечатление от работы! Спасибо за участие в задании Art-Piaskownicy! Удачи;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(