,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 2 maja 2019

Kartki z Ulą i Hubką (kwiecień) ......

Dwie zabawy/wyzwania w jednym poście. Powinno być osobno ale ... kartka ta sama więc chyba to nie problem.
Różne prace - posty osobno, nawet dwa w jednym dniu (nawet 3 posty, jeden za drugim, zdarzyło mi się w świat puścić). Co do częstotliwości pisania postów, pokazywania swoich prac są różne ,,szkoły,, - jedna praca, jeden post w tygodniu, posty zbiorcze lub ,,jak mi w duszy zagra,,. 

Kartka bożonarodzeniowa na wyzwanie/zabawę u Uli zrobiona. W kwietniu tematem była kartka-okiennica. 
Moja ma trochę inne zamknięcie (kółko mi zostało więc pomyślałam ,,dlaczego nie,,).
Baza kartki z bloku kreatywnego z Actiona (zimowe zające z przodu i tyłu kartki).


Na zewnątrz kartki trochę się dzieje ...


W środku cisza, spokój ... 


(klik w banerek - tam galeria marcowych kartek, film Uli ,,jak kartkę zrobić,, oraz do żabki wrzucane ,,okiennice,, Dziewczyn)


Jako że na kartce jest rogate zwierzątko wysyłam ją na zabawę/wyzwanie do Hubki bo pasuje do tematu kwietniowego ,,Róg/rogi,,.
Chociaż jedna kartka ... może dorobię jeszcze drugą bo jest czas.

(klik w banerek - tutaj piękne kartki Dziewczyn)





7 komentarzy:

  1. Karteczka jest przepiękna! Bardzo mi się podoba , że na zewnątrz taka zimowa a w środku "święta"- dla każdego! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, urokliwy zimowy pejzażyk na zewnątrz i piękna, spokojna scenka w środku - kartka jest naprawdę wspaniała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. DO mnie i do Ewy zawsze możesz razem, jeśli tylko się da ;) my nie mamy z tym problemu żadnego ;) Tak mi się skojarzyło czytając Twoje słowa - że na zewnątrz Twojej kartki zawierucha, a w środku anioł śpiewa chicho i melancholijnie ;) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Papiery z actiona bardzo lubię. Karteczka fajnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu świetna karteczka. Jak na zewnątrz tak i w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kontrast. Taki idealny na Boże Narodzenie...rodzi się Bóg-król w żłobie. Jest i bogactwo, przepych i skromność. Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(