,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 5 maja 2019

Róg/rogi (kwiecień - kartki z Hubką) .....

Jedną już zrobiłam i na tej jednej miałam poprzestać ale ... nastąpił nagły zryw i powstały jeszcze trzy.

1.Pierwsza z jednorożcem będzie dla wnuczki na urodziny. 
Wersja ,,goła,, (czyli bez błyskotek) ...


..... i wersja ostateczna. Myślę, że dziewczynki lubią jak się coś błyszczy a znając  Małgosię jestem pewna, że jej się spodoba :)


Błyskotki w Actionie kupione (na razie trzy zestawy kolorystyczne ... tutaj jeden z nich - zielenie i żółcie).


2.Druga kartka to Anioł z rogiem obfitości (piękny obraz ... zdjęcie STĄD). Tło to kartka z bloku kreatywnego (Action) a pod wydrukiem obrazu papier czerpany.


3.Trzecia kartka z młodym barankiem, któremu już wyrosły taaakie rogi (wydruk baranka STĄD).


Bazy na kartki (z kopertami w komplecie) w Actionie kupiłam. Niestety baranek, w razie wysyłki, koperty bąbelkowej potrzebuje. 



Kartki do Ewy wędrują ...

(klik na banerek ... a w galerii mnóstwo cudownych, ,,rogatych,, karteczek, nawet ślimak swoje różki pokazuje)

Dzisiaj przemyśleń o moim blogowaniu nie będzie, odkładam na później.
Właśnie jestem po(a jakby jeszcze na) Śląskim Zlocie Scrapbookingowym ... jak dokończę ,,dekoracyjne okienko,, i ,,romantyczną kartkę z shaker box'em,, to podzielę się wrażeniami :)



11 komentarzy:

  1. Danusiu, ale śliczne kartki. Myślę, że błyskotki na tej z jednorożcem są jak najbardziej na miejscu i dodają magicznego klimatu. Zachwycił mnie anioł z rogiem obfitości i kolorystyka kartki. A baranek uroczy i z jakim zapałem wącha kwiaty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Baranek ,,wącha kwiaty,, bo się wstydzi ... pyszczek mu czerwoną kredką pomalowała i głupio wyglądał :D A tak poważnie to doszłam do wniosku, że muszę jeszcze dużo z kredkami poćwiczyć :)

      Usuń
  2. Danusiu! No widzisz!? Nie takie rogi straszne jak się...wydają:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki Danusiu.:) Błyskotki też bardzo ładne i nadały charakteru karteczce. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko :) Nie lubię błyskotek ale jak już ich nakupiłam to trza używać :)

      Usuń
  4. Mówisz, że dziewczynki lubią takie kartki ;) Moja córka za różową kartkę z jednorożcem to by się na mnie obraziła, ale co sie dziwić jaka matka taka córka... Zauroczyła mnie kartka z aniołem, grafika jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, starsza wnuczka lubi fiolety, młodszej na razie wszystko jedno jaką kartkę i w jakim kolorze dostanie :D Babcia w innych klimatach gustuje ale ... czasami fajnie coś ,,wbrew sobie,, zrobić :D Grafika z aniołem jest cudowna :)

      Usuń
    2. Jasne Danusiu, gdyby moje dziecię takie lubiło też bym robiła ;) czasem dla jej koleżanek takie różowe dziewczęce robię, a dla rycerki nie wolno. U nas po różowym był niebieski, a teraz jest zielony

      Usuń
  5. Wspaniałe kartki. Chociaż już jestem dużą Małgosią chętnie przytuliłabym taką cudowną kartkę z jednorożcem;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(