,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 6 maja 2019

Małe formy na święta ......

Podoba mi się ta zabawa/wyzwanie u Inki z Klonowej. W miesiącach parzystych są małe formy i tutaj chętnie się włączę (miesiące nieparzyste - kartki). 
Temat kwietniowy - 

,,ozdobne tea lighty w opakowaniu,,.

Niestety w kwietniu dużo się działo dlatego ,,za pięć dwunasta,, zrobione. 


I banerek, gdzie znajdziemy szczegóły zabawy oraz prace Dziewczyn :)

(klik)



13 komentarzy:

  1. Na ostatnią chwilę, ale jak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już chciałam sobie odpuścić ale dobrze, że ,,się zawzięłam,, i zrobiłam :)

      Usuń
  2. Śliczny komplecik Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko, Danusiu, podoba mi się niebo wewnątrz wieczka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niebo i gwiazdki na różowym tle to kartka dwustronna z bloku kreatywnego (Action). Uściski :)

      Usuń
  4. Może i na ostatnią chwilę, ale efekt WOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię robić ,,za pięć dwunasta,, :)

      Usuń
  5. łoo jee! jak dobrze że się zawzięłaś! praca na medal - wiesz, na górze to prawie kartka ci wyszła :) Cieszę się bardzo, że rogate małe formy cie skusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam zryw dlatego pudełko powstało ... zryw + motywacja daje czasem całkiem niezłe rezultaty :)

      Usuń
  6. Pudełko jako upominek prosto pod choinke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do świąt jeszcze daleko a pudełko już przypisane konkretnej osobie :)

      Usuń
  7. Bardzo efektownie opakowałaś te pięknie ozdobione świeczuszki :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(