,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 12 marca 2020

Ciąg dalszy tagów (Kochamy tagi) ......

Dzisiaj temat pażdziernikowy ,,Jesień,, (10/2019 ... Grupa prywatna na Fb ,,Kochamy tagi,,) ... zrobiłam dwa.
Nie chce mi się gadać więc tylko zdjęcia :(


Jest nowy album na tagi (oczywiście jeszcze w stanie surowym, wymaga dopieszczenia).


Zlot Scrapbookingowy w Katowicach odwołany :(






5 komentarzy:

  1. Danka- tagi śliczne. A pomysł z albumem na tagi - genialny! Niestety nie umiem takiego, ale musze nad czymś takim koniecznie pomyśleć! Buziaki i nie smuć się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, tagi są niesamowite, bardzo mi się one podobają. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jesienne tagi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dar do tworzenia tagów !Pięknie będzie wyglądał album z tagowym wypełnieniem -mi taki surowy albumik też się podoba .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(