,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 10 marca 2020

Tagi (Kochamy tagi) ......

Kochamy tagi to Grupa Prywatna na Fb. Przez jakiś czas przyglądałam się tylko pracom Dziewczyn, dopiero niedawno powiedziałam sobie ,,czemu nie,, i zrobiłam najpierw jeden tag, potem drugi ... zrobiłam nawet coś w rodzaju albumu na tagi, które powstały kiedyś tam (sporadycznie ale robiłam) i na nowe. Dzisiaj dwa kolejne (każdy miesiąc inny temat a ja nadrabiając skaczę).
,,Romantycznie,, to lutowy temat (2/2020) a ,,Kot,, najnowszy, marcowy (3/2020).
Jakieś słodkie, landrynkowe te moje tagi. Muszę coś mrocznego zrobić dla równowagi.
Wymiary tagów to w większości około 15 x 9 cm. Na mniejsze też przyjdzie czas. 


,,Tagownik,, powoli się zapełnia.



Właśnie powoli kończę coś w rodzaju Junk journala, zaczęłam nowy ,,tagownik,,, na ,,prasowanie,, czekają gotowane w kwiatach papiery, czeka też zagruntowane jajo styropianowe (myślałam na umieszczeniu na nim tego zająca) ......


Na następne tagi (a może na kartki?) wykorzystam te gratisy, które wczoraj dostałam (razem z kilkonastoma metalowymi zawieszkami). 
Przy małych formach wykorzystam w końcu resztki, których ci u mnie dostatek i ciągle ich przybywa. Żal wyrzucić ..... :)





6 komentarzy:

  1. Świetne tagi Ci wyszły :) kociaki-słodziaki :) wspaniałe prace :) a ja tego zajączka z chusteczki higienicznej przykleiłam na małe drewniane jajeczko na piku :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie romantycznie i słodko :) czekam na mrocznie ;) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś moją inspiracją, zwłaszcza twoje ostatnie prace.
    Zaczynam się skłaniać do robienia małych prac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe tagi, bardzo mi się podobają Danusiu! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, Twoje tagi są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwa tagi od pierwszego wejrzenia skradły moje serce -są bardzo urokliwe .Widzę ,że przed Tobą wiele pracy ,a przed nami wiele do podziwiania pewnie będzie .Czekam niecierpliwie na Twój junk .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(