,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 8 marca 2020

Trzy ,,podziękowajki,, .....

Dzisiaj jeszcze square circular pop up card i ...... przerwa od tej ciekawej formy :) Jak już w poprzednich postach napisałam taka kartka może być albumikiem, może być ,,podziękowajką,, (jeżeli zrobimy odpowiednio głębokie pudełko to coś słodkiego lub jakiś drobiazg się zmieści). Myślę, że miło będzie dostać takie ,,małe coś,,.



Tutaj użyte papiery 30x30 cm. Nie miałam trzech jednakowych ale wybrałam zbliżone grafiką do siebie. Wymiar jednej części to 14x14 cm.Odcięłam z każdego arkusza pasek by ozdobić wieczka pudełek.


Tym razem sklejałam boki zostawiając miejsce na tagi czyli są to kartki-mini albumiki ......


Małe formy są fajne, przyjemna z nimi zabawa ale ...... co z nimi potem robić? Do szuflady chować?
Cieszyć się nimi, od czasu do czasu z szuflady/pudełka wyjmować by poprawić sobie humor a jak się trafi okazja to podarować i ....... i nowe zrobić :)
Jestem przeciwniczką ,,zastaw się, a postaw się,, (choć wychowałam się w środowisku gdzie to niestety ,,obowiązywało,,), preferuję małe drobiazgi, ładnie zapakowane (takie z przyjemnością też przyjmę :) )
Czyż one nie są słodkie ...... specjalnie dla ciebie zrobione :)


Przy okazji ,,pozbywam się,, resztek i papierów, które leżą bo nie miałam na nie pomysłu.
Materiałów mam nadmiar, postanowiłam niczego nie kupować a znowu się skusiłam i zamówiłam dziurkacz zaokrąglacz 3 w 1 (mam pojedynczy ale do małych form odrobinę za duży). Przy okazji zamówiłam papiery ,,komunijne,, (nie mogłam się im oprzeć), będą mi potrzebne. 


  Z okazji dzisiejszego Dnia Kobiet Wszystkiego Najlepszego Dziewczyny Wam życzę 🌷

(zdjęcie STĄD)

Miłego dnia dzisiejszego 😘





7 komentarzy:

  1. Pudełeczka dopełniają całość, świetne są.
    Ściągając od ciebie pomysł też zrobiłam pudełko do wyzwania u Uli.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, jesteś mistrzynią tych małych form.
    Ostatnie zdjęcie wywołało u mnie odruch psa Pawłowa:)
    Radosnego Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba taka forma i z pewnością kiedyś się nią zainspiruję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście jest to bardzo ciekawa forma kartki, której jeszcze nie miałam okazji wykonać a jedynie podziwiałam u innych. Danusiu, Twoje wyszły ślicznie i coś czuję że mnie zmotywowałaś do działania, muszę w końcu spróbować zrobić taką :-)))
    Dzięki za życzenia i słodkości i Tobie również wszystkiego, co najlepsze z okazji Naszego Święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczko na mały upominek, rewelacyjna kartka w tej formie :) To jest naprawdę świetny pomysł na wykorzystanie resztek papierów. Ja sobie zrobiłam zakaz kupowania czegokolwiek do moich karteczek, albumów czy boxów a i tak jakoś ciężko pozostać w tym postanowieniu. Brak mi samodyscypliny, stanowczo!!! Czekoladki ze zdjęcie to chętnie bym zjadła na kolację, mniam ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace przesłodkie i urocze. Podobnie mam z pracami, obdarowuję i jak potrzebuję coś to zazwyczaj nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię małe formy i im bardziej puszyste tym lepiej .Twoje pudełeczka wyszły pięknie i bardzo mnie zainspirowałaś małą formą .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(