,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 5 marca 2020

Square circular pop up card (cd) .....

Scenariusz ten sam co przy kartce z poprzedniego posta, tylko aktorzy inni ......


Dzisiejsza kartka z papierów 15x15cm (akurat cztery jednakowe w bloczku były) ... 


Robiąc poprzednią kartkę pomyślałam, że fajny mini albumik można zrobić. Potem robiąc pudełko pomyślałam, że to może być taki mały, słodki prezencik pod choinkę. W pudełku jest miejsce na coś słodkiego czy coś małego, coś takiego od serca.


 Trochę roboty z tą nietypową kartką i pudełkiem jest ale warto ... warto komuś zrobić przyjemną niespodziankę.

Square circular pop up card można zrobić z każdej innej okazji. Ta forma kartki ma w sobie potencjał (a z pudełkiem/opakowaniem jeszcze większy).
Ula, trafiłaś w dziesiątkę!




5 komentarzy:

  1. Widzę, że przypasował ci ten format , kształt pracy. Świetny miałaś pomysł robiąc z małego bloczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, ta forma jakby stworzona dla Ciebie - kolejne cudeńko do podziwiania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna sprawa taki albumik :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowni aktorzy! przyznam Ci się, że to jedne z moich ulubionych świątecznych papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna forma kartki, bardzo mi się podoba :) Takiej jeszcze nie robiłam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(