,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 3 marca 2020

Kartki BN 2020 (marzec) .....

Szybko się uwinęłam z kartką i wytycznymi, które w marcu zaproponowała Ula. Wybrałam trzeci wariant czyli ,,square circular pop up + latarnia + kropki,,.
Kartka z pozoru wydaje się trudna ale ..... to są tylko pozory. Ktoś powie, że jest ,,papierożerna,, (jest) ale można zmienić wymiary i zrobić z jednego arkusza 30x30cm, można też zrobić większą dokładając kilka centymetrów (tutaj zrobiona z kwadratów 16x16cm). Wczoraj do pierwszej w nocy siedziałam bo skończyć ,,musiałam,, :)
No to zaczynamy (zdjęć dużo) .......


(klik - u Uli szczegóły)

Pudełko nieobowiązkowe w zabawie ale zrobiłam bo kartka aż się o opakowanie prosiła.
W końcu mogłam też użyć prostokącików z tego papieru (bloczek 15x15cm) ...



Kiedy wczoraj kartkę skończyłam to pomyślałam, że fajny mini albumik z tego może być (dokładam kartkę do małych form, które ostatnio mną zawładnęły).




I jeszcze na koniec ,,samochwała w kącie stała,, czyli muszę się pochwalić :)
Moja puszka została wyróżniona za najlepszą inspirację w temacie ,,Motyw serce,, .......




29 komentarzy:

  1. Danusiu, świetna jest Twoja kartka, podoba mi się kolorystyka, na której tle super wyglądają te obrazki.
    Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna forma tej kartki. Twoja wersja rewelacyjna.
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie Ci to wyszło! Podziwiam i zachwycam się! I gratki za wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna jest Danusiu :) i jeszcze cudne pudełeczko do kompletu :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Urszulko, ja już drugą kartkę z czterech kwadratów zrobiłam, właśnie kończę wieczk do pudełka. Czy ta forma kartki nie ma polskiej nazwy? Język se można połamać ....... żartowałam :) Trafiłaś tą formą w dzisiątkę :)

      Usuń
  5. Widzisz i nie napisałam... Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. aleś szybka :Z) ja jeszcze nawet dobrze papierków do tej kartki nie wybrałam, a tu już karteczka gotowa i to w takim pięknym opakowaniu :) gratulacje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ewa, muszę być szybka (długo by opowiadać). Ostatnio wszystko szybko robię ......

      Usuń
  7. Piękna ,bardzo ciekawa kartka !Gratuluję w pełni zasłużonej wygranej .

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest twoja karteczka, a pudełko to wisienka na torcie. Masz rację powinna być.
    Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia oraz cierpliwości, z jaka podeszłaś do wykonania tej skomplikowanej kartki. Zamierzam również się z nią zmierzyć, ale odkładam to na później . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kartka dla mnie już nie jest skomplikowana jak na początku (przy piątej ani razu się nie pomyliłam :D ). Ja już nie odkładam na później bo ..... mogę nie zdążyć zrobić :(

      Usuń
  10. A ja do małych form coś nie mogę się przekonać... Może Twój wpis mnie zmotywuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Rogatym zaczęła się przygoda z małymi formami, nie mogę się im oprzeć :)

      Usuń
  11. Zupełnie nie rozumiałam formy tej kartki. Jak obejrzałam film, wszystkie twoje zdjęcia to dotarło do mnie ile możliwości ona daje. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię takie skomplikowane kartki a jak dają mnóstwo możliwości to lubię podwójnie (dzisiaj piątą skończyłam) :)

      Usuń
  12. Przepiękna praca super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna😍. Muszę koniecznie spróbować, bo widzę taką po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. jest moc w taj kartce Twojej :) bardzo dobrze wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(