,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 2 marca 2020

,,Morskie,, mini foldery (małych form ciąg dalszy) .......

,,Każdy człowiek ma jedno życie, każdy człowiek ma prawo mieć swoją przestrzeń, każdy człowiek ma prawo mieć swój świat ..... .,,
(Tomasz R.)

Ktoś mi kiedyś zarzucił, że monotematyczna jestem i takie tam blebleble. Może ostatnio monotematyczna w temacie małych form ale ...... jest przecież ich różnorodność. 
Jeżeli chodzi o te małe formy wszelakie to ,,wpadłam w ciąg,, :) ATC, mini albumy, mini foldery (i inne podobne mini mini) już robiłam ...... co by tu jeszcze w temacie małych, papierowych lub z użyciem papieru form?

Małymi ,,apococitosiami,, zaczynam nowy, twórczy miesiąc (oby był taki jak dwa poprzednie) :)
Dla Osób, którym podobają się takie czy inne maleństwa wrzucam dzisiaj dokończone mini foldery o morskiej tematyce. 


Kiedyś kupowałam bloki kreatywne przeznaczone raczej dla dzieci. Co nieco z papierów o wyższej gramaturze wykorzystałam, część bloków wnuczkom dałam. To co mi zostało spróbuję wykorzystać na małe formy właśnie.



Nawiązując do cytatu na samym początku umieszczonego .....
Taką przestrzenią, takim światem-odskocznią dla wielu jest twórczość wszelaka ....... i niech nikt nie próbuje im tego świata układać, niech nikt nie próbuje tej przestrzeni przekraczać, niech nikt nie próbuje się wtrącać, niech nikt nie próbuje zniechęcać ,,swoimi życiowymi mądrościami,, itd. itp. ....... 
Wystarczy przecież zaakceptować ,,fanaberie artystyczne,, drugiego człowieka a będzie dobrze :)


Przyjemnego, twórczego pierwszego marcowego tygodnia 🌷.......


I jeszcze dla zainteresowanych aktualnymi i zbliżającymi się warsztatami na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują (Fb) - na blogu znajdziemy szczegóły  ŚWIRY RĘKODZIEŁA).




16 komentarzy:

  1. Mądrych słów to i przyjemnie poczytać....dyndające sobie odgapię, bo mnie śmieszą / znaczy się uśmiech wywołują /. A folderków pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowa prawdziwe, i niech nikt nie próbuje :)
    Ostatnia myśl bardzo mi się podoba :)
    A małe formy obiecują lato i to podoba mi się bardzo.
    Lubię małe formy, mało ich robię, bo co z nimi dalej? Ale jeżeli popełniam, to zawsze sprawiają radość :)
    A Twoje lubię baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie ostatnio okres małych form (zawładnęły mną). Co z nimi dalej? Cieszyć się nimi :)

      Usuń
  3. Wspaniałe małe formy :) uśmiechy posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są Twoje małe formy, Danusiu. I jaki świetny ten blok kreatywny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co osiągają ci wszyscy dopytujący "a po co co to?"... Czy wszystko trzeba robić po coś?
    Małe formy mają swój niesamowity urok. I łatwo je przechowywać ;)
    Twoje morskie foldery bardzo mi się podobają. Nie wyrobiłam się z nimi przy okazji zabawy na Halo Crafty, ale postaram się nadrobić :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do takich pytań ,,a po co ...,, podchodzę już z pobłażaniem dla pytającego, z poczuciem humoru (szkoda, że wcześniej się przejmowałam) :)

      Usuń
  6. A bądź sobie monotematyczna i twórz takie piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam teraz okres małych form więc będę monotematyczna :)

      Usuń
  7. ale świetne te maleństwa! i te morskie dyndadełga :) zzdolniacha jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne prace.
    Co można powiedzieć o osobach szydełkujących, ci to są monotematyczni nic tylko szydełko,słupek, łańcuszek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Basiu, słupek słupkowi nierówny więc .... :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(