,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 29 lutego 2020

Lutowe 3po3 .......

Ostatni dzień lutego ...... 
Obiecałam sobie, że w ostatnim dniu każdego miesiąca zrobię malutkie podsumowanie ale dzisiaj mi się nie chce niestety.
Luty był dobrym dla mnie miesiącem jeżeli chodzi o twórczość wszelaką. 
Brałam udział w kilku warsztatach online. Bardzo fajne rzeczy powstały (mam na myśli również twórczość Dziewczyn, które w tych warsztatach uczestniczyły). Szkoda, że nie ma w okolicy takich stacjonarnych warsztatów. Wiem, już w tym temacie nie raz i nie dwa marudziłam. Brakuje mi bezpośredniego spotkania na tworzeniu z szalonymi, twórczo zakręconymi osobami. 
W poprzednim poście napisałam, że dopadł mnie ,,kryzys wieku średniego,, ..... gdyby nie to moje hobby, pasja cięcia, gięcia, klejenia i od czasu do czasu paćkania to ,,umarł w butach,,. Ucieczka w inny świat ratunkiem na ,,wszelkie zło,, :) Z mojej strony to tylko stwierdzenie faktów a nie użalanie się nad sobą ..... po prostu ,,samo życie,,.

Dobra, najpierw piszę, że nie chce mi się gadać a potem zaczynam marudzić ....... stop!

Na warsztacie właśnie czeka mini folder, jeszcze dyndadełko i kolejna ,,pierdółka,, będzie cieszyć oko. 
Pierwsza torebka z pięcioma różnymi mini folderami już jest.


Jesteś w sklepie, masz skromny budżet, musisz wybierać czy kupić to czy tamto a tu jeszcze taki diabełek szepcze ci do ucha ,,a kup to bo ci się przyda,, i ty go słuchasz i kupujesz a potem okazuje się, że kusiciel miał rację - przydało się :)
Tak właśnie było z pudełkiem koralików i etykietkami na prezent z chwościkami - dyndadełka z nich robię.


Takie drobnostki, takie ,,apococitocosie,, z tych mini folderów a cieszą, no i zabawa z nimi przednia :)

Jeszcze coś co dzisiaj znalazłam na Fb .....

(wzięłam STĄD)

Przyjemnego, twórczego weekendu  😘



6 komentarzy:

  1. Danusiu, świetną prace stworzyłaś. Bardzo ciekawa forma i piękne wykonanie. Za artystycznym nieładem zaczynam tęsknić, ale u mnie dalej schludna bezczynność. Nie chce mi się - bierze górę.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje Twoje dzieło a przydasie to rzecz konieczna, nigdy nie wiesz kiedy i co okaże się niezbędne :-))) Ja też trochę marudzę - to z powodu zbyt szybko uciekającego czasu, który znika nie wiadomo dlaczego, jak i kiedy :-))) Uściski i niedzielne pozdrowienia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga, piękności! Wiesz, że mnie zainspirowałaś tymi mini albumikami i już kombinuje jak znaleźć czas i z czego stworzyć? Ogrom myśli w głowie, trzymaj kciuki, bo jeszcze takowego nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. To taki czas i u mnie...i podobnie próbuje sobie z nim poradzić. Torebusia super, podkradam pomysł. A przydasie i ich ceny??? No, spuszczam zasłonę milczenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. te mini foldery- coś wspaniałego! jakie to śliczne i cieszy oko! Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(