,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 27 lutego 2020

Zakochałam się ......

Zakochałam się w kolekcji karnawałowej ,,Zakochany Pierrot,, ...... 
Miłość na jeden sezon? 
Uczucie do ostatniego skrawka papieru?

(klik)

Piękne papiery ...... 
Jak cięła to razem z nożyczkami płakała bo ... niestety dwustronne a każda z nich warta uwagi.
Papiery kupiłam ze względu na warsztaty online gdzie były potrzebne. Raczej innymi nie dało się tych karnawałowych zastąpić. Pierwszy powstał TAG, tydzień po pierwszych warsztatach robiłyśmy z Ulą zakładkę (Grupa Swiry Rękodzieła na Fb).
Tag i zakładka powstały (obowiązkowo), papierów sporo zostało. Postanowiłam ,,wycisnąć je jak cytrynę,, i kilka drobiazgów w temacie karnawałowym zrobić.
Zabawa przednia z jednym wyjątkiem - brokat!!! Wszędzie brokat! Do tego użyłam nie tego co chciałam. Wczoraj w sklepie byłam ... z brokatem na twarzy (nie dziwi nic jak się dziwnie ludzie na ciebie patrzą) :)
Box z albumikiem kieszonkowym w środku, cztery kartki, dwa mini foldery, 3 ATC (jeszcze niedopracowane) z opakowaniem  + wcześniej zrobiony tag i zakładka . Ze skrawków można jeszcze calineczki zrobić albo wykorzystać do uzupełnienia albumiku czy ATC. Kurcze, zaszalałam :)
Dużo zdjęć ......


To tyle w temacie ,,Zkochanego Pierrota,, :)

...........................................................................................

,,Może jeszcze soś z tych skrawków da się zrobić,, ... łatwo nie było ale ,,podniosłam rzuconą rękawicę,, i jeszcze coś takiego powstało (mini albumik w pudełku). Więcej się nie da ... chyba tylko calineczki, no i maska pozostała ale na razie mówię pas :)





Tak na marginesie - chyba przechodzę ,,kryzys wieku średniego,, (ostatnio przesunęli granicę z 50 na 60 lat a u mnie już z hakiem) :) :) :)

14 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem! Zachwycające prace! Pytanie w kwestii technicznej - czy zdublowany zestaw ma sens, biorąc pod uwagę jak ciąć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Danusiu jestem zauroczona Twoim zestawem :) cudności powstały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać, ze to miłośc od pierwszego wejrzenia :) piekne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące...a na czym ten kryzys polega? Bo na moje oko to nie widać, raczej hossa.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko cudowne, ale mini foldery i albumik skrały moje serce. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Umiesz wykorzystać papiery.
    Wyciągnęłam swoje i gapię się w nie jak sroka w gnat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, to naprawdę miłość do ostatniego papierka. Ten komplet, który powstał jest rewelacyjny i widać, że jego stworzenie dało Ci wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiuuuu!!!!!!!!! Rozwaliłas system1 jestem absolutnie oczarowana Twoją "karnawałową" twórczością1 same cuda! Ale z tych skrawków, to pewnie jeszcze byś coś wykroiła.....hahahhahahha

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, chyba sama sie skuszę, piękny papier,pięknie wykorzystany, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno zaszalałaś ... ale jak!!!
    Wszystko absolutnie rewelacyjne!
    Ale zachwycił mnie boks z albumikiem ... pomysł na okładkę zapamiętam i zgapię kiedyś ( chodzi o techniczną stronę )
    Zachwyciły mnie te maleńkie notesy ( bo to są notesy prawda? ) dwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Danusiu! Ależ to wszystko piękne! Cudowne prace. Ja te papiery muszę mieć!
    Kryzys? Niech szybko minie - tego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu - rewelacyjnie wyszedł Ci cały komplet a w tej kolekcji zakochałam się również ja i jeszcze wiele innych scraperek też :-))) Trzeba przyznać że tworzenie z tak cudnych papierków przenosi w inny świat - w świat magii, czarów, zabawy i beztroski - oby trwał jak najdłużej ten wspaniały klimacik. Pozdrawiam Cię milutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu wycisnełaś z tej kolekcji tyle ile się dało a nawet więcej, do tego wyszło to rewelacyjnie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne papiery czasami mogą przysłonić pracę ,ale te cuda w Twoich rękach to magia !Piękne i wyjątkowe prace .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(