,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 24 marca 2020

Explodibng box do bucików 3D .......

Warsztaty z Olgą Bielską (Fb Grupa prywatna) .... w piątek buciki, w sobotę box do bucików.
Buciki maleńkie, podeszwa 5 cm ..... kocham małe formy ale w tym przypadku trochę za małe wszystko (do sklejania) na moje możliwości. Z ciekawości zrobiłam, pierwsze ćwiczebne wyszły odrobinę koślawe i z niedociągnięciami ale użyłam ich do boxa. Na Fb wysyp bucików, mnóstwo Dziewczyn  od razu po warsztatach wrzuciło zdjęcia swoich (tym razem też równocześnie z prowadzącą robiłam). Zdjęcia bucików ciągle napływają, jest ich tyle, że sklep obuwniczy można otworzyć. Z boxem nie miałam problemu, użyłam tylko innych papierów. ,,Książeczka,, u mnie na wstążkę (zaoszczędziłam magnesy na buciki - tu 4 potrzebne). Na razie box bez napisów, te zawsze można dodać.


Pudełko z tym i owym się zapełnia. Co ja z tym zrobię? Jeszcze nie wiem, na razie gromadzę ...... na każdą z tych prac znajdzie się okazja. Mam jeszcze materiały a jak czegoś mi brakuje, np. nie mam takich papierów jak prowadząca warsztaty online to używam tego co posiadam i jest ok. 


Ważne, że coś robię 👍

To jajko już w tamtym tygodniu powinnam skończyć. Jestem w połowie paćkania .....



Bądźmy dobrej myśli, trzymajcie się zdrowo ❤️







9 komentarzy:

  1. Wspaniały boxik, radosny i kolorowy :) widać , ze to mnóstwo pracy :) a buciki- cacuszko :) trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Box też zrobiłaś, ekstra, ładne są te papiery dla dzieci.
    Ja nie mam wcale papierów dla dzieci. Muszę poszukać jakieś digi stemple lub scrapki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Papiery dla dzieci kupowałam ,,na wszelki wypadek,, no i przydały się :) Zrobiłam z takich jakie miałam, nowych nie zamawiam :)

      Usuń
  3. tak się nosiłam z tymi bucikami, ale album zaczęłąm i kilka innych prac. Zaś bym się zakopała, a dostęp do filimiku z bucikami jest na stałe, to sobie do niego wrócę. Bardzo jestem ciekawa tego Twojego jajcowego paćkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki razem z Olgą robiłam (to jest jedyny przypadek bo zawsze oglądam a potem robię) :) Boxy to dla mnie ,,pestka,, :) Jajko gotowe, jutro zdjęcia :)

      Usuń
  4. Super są te maleńkie buciki, Danusiu. I pięknie wyglądają w tym słodkim pudełeczku.
    Trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dziękuję :) Trzymajcie się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(