,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 19 marca 2020

Mała wersja kopertówki (live z Inką) ......

Przykro mi ale ...... schematy, szablony i filmiki z warsztatów online (Fb)  nie ,,wychodzą,, poza grupy, w których Dziewczyny dzielą się swoimi pomysłami, wiedzą. Też chcesz zrobić takie czy inne cudeńko wejdź do grupy, poproś o dołączenie. 
Ja już mam zapełniony ten tydzień. Nie wiem czy na wszystkich warsztatach będę (tych z kalendarza) bo niektóre się nakładają czasowo. 
Dzisiaj Mała wersja kopertówki (z arkusza A4). Live na Grupie ,,Halo Crafty,,) odbył się we wtorek, kopertówkę zrobiłam wczoraj w nocy. Chyba już pisałam, że nie robię razem z prowadzącą tylko patrzę co i jak, wiedzę chłonę a potem na spokojnie zabieram się do pracy. 
Na ozdobienie kopertówki resztki papierów można zużyć (na bazę arkusz papieru A4, z tego odcinamy tyle aby został kwadrat ... po poskładaniu, sklejeniu wyszła mi kopertówka 14,5 x ciut powyżej 7 cm).


Tutaj transmisja mi się zerwała więc nie wiem czy ten kawałek ma być wklejony ..... nieważne, może być ,,wyjmowalny,, a na nim życzenia albo przyklejony a osobna karteczka z życzeniami wkładana :)


Tutaj jest kieszonka/schowek na banknot, bilet czy inną niespodziankę :)


Może jeszcze jakiegoś kolorowego motylka czy ptaszka dla ożywienia całości przykleję.

W sobotę z Olgą Bielską robimy buciki do boxa. 


Trzymajcie się ❤️




7 komentarzy:

  1. Kopertówka Wyszła bardzo ciekawie :) Trzymaj sie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kopertówka, Danusiu.
    Trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa- poradziłaś sobie świetnie, a wiem, że nie było łatwo :-D Myślę, że z drugą będzie nam łatwiej :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale Ci wyszła Danusiu, brawo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie! świetny pomysł z tym guziczkiem, idealne uwieczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kopertóweczka.
    Warsztat z bucikami jest w sobotę, sprawdź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) W kalendarzu mam dobrze zaznaczone ..... mnie się dni zaczynają mylić :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(