,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 25 kwietnia 2020

Szybka kartka (Thank you) .......

Dziękuję Wszystkim za komentarze pozostawione pod poprzednim postem ...... słów tych nie wypowiedziała moja Babcia ale mogła przecież coś podobnego powiedzieć. 


No to małymi krokami zabieram się do tworzenia bo coś w końcu trzeba zrobić ...... mając tyle materiałów, narzędzi itp. itd. byłoby grzechem  tego nie wykorzystać.

Ostatnio omijam darmowe warsztaty online, nawet na ulubione grupy nie wchodzę ..... no może sporadycznie tylko zobaczyć co Dziewczyny porabiają. Nadrabiać niczego nie będę bo nie widzę w tym sensu (może jak znajdę sensowny sens to wtedy ,,się zobaczy,,). 
Tak na marginesie - powolutku doklejam coś tam do Dzienniczka śmieciowego ale skończyć jakoś nie mogę ...... właściwie takie journale (art i junk) zawsze będą nieskończone bo ciągle można uzupełniać więc chyba następnym tematem będzie najnowszy ,,śmieciuszek,,.

Wracam do ,,małych kroków,, czyli temat, który będzie miał ciąg dalszy.
,,Szybka kartka oraz jak można wypracować nudny wykrojnik,, to propozycja Eli z kanału Magic Place.
Proste, szybkie kartki z wykorzystaniem wykrojników tłowych (tych u mnie brak), wykrojników scrapkowych i wykrojników-napisów (na razie są trzy filmy, które polecam).

Wśród moich wykrojników raczej nieciekawie jeżeli chodzi o wykorzystanie na takowe kartki ale ...... kto szuka ten znajdzie. Na razie zrobiłam dwie kartki z wykrojnikiem ,,Thank you,, (jedna kartka to około 15 minut). Wykrojnik darmowy do zakupów powyżej pewnej sumy (mogłam sobie wybrać wśród zaproponowanych - ten wydawał mi się ,,najpraktyczniejszy,, ... no i najdroższy był). 
Wykrojnik+maszynka, baza, papiery, nożyczki/trymer, klej i kartka gotowa :)



Pierwsza szybka kartka Eli z wykrojnikiem tłowym ... kolejne znajdziemy na kanale Magic Place.


Przyjemnego weekendu ❤️



3 komentarze:

  1. Bardzo prosta i bardzo udana karteczka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, podziwiam. Jak dla mnie, wcale nie jest łatwo zrobić prostą kartkę, która miałaby w sobie coś. A Tobie udało się świetnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(