,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 26 kwietnia 2020

,,Dla sąsiadki,, (szybka kartka) .....

Miał być post z Junk journalem ale jeszcze co nieco do niego podoklejam.
Jest za to kolejna szybka kartka ,,dla sąsiada/sasiadki,, (pomysł na szybkie, proste kartki podsunęła Ela - Magic Place).
Poprzednio pisałam, że wykrojników tłowych u mnie niet, wczoraj jeden znalazłam (nad jego sensownym wykorzystaniem muszę pomyśleć).
Dzisiaj pobawiłam się z parką ptaszków i drzewem.
Wyszło coś takiego .....


Wykrojniki znane, te Na Strychu kupione.
Jeszcze mi czegoś na kartce brakuje (między ptaszkami przydałby się napis, niestety wykrojników-napisów u mnie brak, mam tylko stemple).


Bardzo szybka kartka Eli (Magic Place) część 2 .......


U nas wczoraj troszeczkę popadało. Mało ale ......

Miłej reszty niedzieli ❤️




4 komentarze:

  1. Piekne prace obie :) wróżkowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna i pomysłowa karteczka .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, obie, ale ta z drzewem wyjątkowo mnie zachwyciła, jest super. Podziwiam i na tym poprzestanę, bo maszynki nie mam i postanowiłam nie inwestować. Fajne kartki powstały :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(