,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 22 maja 2020

Komunijny komplet .......

Nie lubię robić ,,na zamówienie,, bo mam zawsze obawy czy ten, który zamawia będzie zadowolony ...... po prostu nie lubię i już. 
Tym razem powiedziałam sobie ,,dlaczego nie,,. Dobra, zrobię ale ,,na twoją odpowiedzialność czyli bierzesz taką pracę jaka mi wyjdzie,, :)
Album-akordeon (tutaj tutorial) przypadł osobie zamawiającej do gustu więc spokojnie dorobiłam jeszcze skromną kartkę i opakowanie-torebkę(walizkę) na nią.
Miałam tylko dwa arkusze papieru z serii Celebrate Moments (niestety tych, których na album użyłam akurat w sklepie brak) dlatego kartka z odrobinę różniącego się zrobiona (motyw lilii ten sam). Do albumu dorobiłam podstawę.


Kartka zamykana na magnes, z kieszonką na pieniądze. Na środku miejsce na życzenia.
Opakowanie na kartkę wg kursu na walizkę. Zmieniłam tylko wymiary. Do wymiarów pudełka-torebki dostosowane wymiary kartki. W trakcie robienia pierwszej walizki/torebki pomyliłam wymiary albumu (nie jestem ,,calowa,, więc czasem mam wpadki). Żeby zaczęty album się nie zmarnował zaczęłam robić do niego walizkę (dokończę jak z ,,komunijnymi,, zamówieniami na kartki się uporam).


Dzisiaj odebrałam z paczkomatu zamówione tekturki na komunię i chrzest. Myślałam nad wykrojnikiem hostii ale ..... wybiłam go sobie z głowy. Przecież komunijnych kartek nie robię, wyjątkowo tylko w tym roku :)



Przyjemnego weekendu Wszystkim życzę ❤️




9 komentarzy:

  1. Świetnie wychodzą Ci walizeczki( tak same wychodzą, doceniam ilość pracy jaką w nie wkładasz).
    Komunijna kartka w takim opakowaniu zachwyciła mnie.
    Miłego weekendu.
    U mnie dzisiaj pochmurnie, aż się nie chce z domu wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie chyba się połaszę i skopiuję dokładnie to cudo... bardzo mi się podoba. Ja mam mnóstwo wykrojników komunijnych i chętnie wytnę Ci skrapki jeżeli zechcesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ogromnie mi sie podoba Twój pomysł z torebkami i ten album- no juz pisałam rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, przepiękny ten komplet. Nie musisz się bać zamówień, bo jestem pewna, że każdy będzie zachwycony Twoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, komplet jest fenomenalny, co tu więcej mówić, ogromne gratulacje. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyszedł ten komplet. Kartka jest bardzo delikatna, akurat na Komunię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplecik. Torebka na kartkę rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekny komplet, świetne opakowanie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(