,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 9 września 2020

Kartka z kotem ... i pozytywną myślą ...

 Kartka ,,pięciominutówka,, na szybko zrobiona.

Papier wizytówkowy, papier czerpany, serwetka z kotem (czyli jest ,,dekupaż,, na papierze czerpanym), trochę kwiatków, listków i pozytywna myśl.



Kartka jest pracą związaną z akcją #stophejtscrap (na You Tube Asia Szulik zaprasza do wspólnego tworzenia jej wersji pozytywnika, który wykonała na wymiankę na prywatnej grupie na FB).

Nie załapałam się na wymiankę (za późno zdecydowałam się poprosić o dołączenie do Grupy) ale mam w planach takowy pozytywnik zrobić ... dla siebie.
Na razie jest kartka ... dla Kogoś :)


4 komentarze:

  1. Na szybko wykonać takie cudo? no brak słów, mistrzostwo świata!! Jakiż ten kotek śliczny ♥
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks :) Trochę więcej niż pięć minut (,,pięciominutówki,, to proste, łatwe w robocie kartki) ale jak się ma wprawę i czas goni to się da w miarę szybko zrobić :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetna kocia pozytywna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywna kartka, Danusiu. Lubię koty.
    A Twój pozytywnik na pewno będzie wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(