,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 4 września 2020

Fauna - Koty (ATC) .......

 W przerwie między kolejnym albumem i nowym Junk journalem małe formy powstają czyli ostatnio moje ulubione ATC.

Tym razem użyłam papieru czerpanego, serwetki (czyli jest decoupage) oraz stempelków z Actiona. Jeden z nich ,,zembossingowany,,).

Jak serwetkę zobaczyłam (Na Strychu) to od razu wiedziałam co chcę z nią zrobić :)
No i stempelki z Actiona dawno temu kupione świetnie pasują do całości.

Tak na marginesie - pierwsza wymianka na Grupie ,,ATC i inne drobnostki,, już za mną. Mam cały komplet kart (byłam w grupie trzeciej - cztery osoby robią cztery karty i wymieniają się między sobą). Jedna karta zostaje u mnie (zazwyczaj ta z błędami, trochę nieudana). 
Listy trochę długo wędrują gdy nie są polecone ale ..... docierają.


Udanego weekendu :)


10 komentarzy:

  1. fajne kotusiowe atc!:) ja też ostatnio na fali ATC, Twoje dotarło, cieszę oko <3 moje też niedługo dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo mnie ciągnie ATC- i tak jakoś nie mogę się "zmóc" ;-D Super pomysł z papierem czerpanym i decu! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze ATC i fajna wymianka.:) Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocie rodziny wymiatają !!! zgłoś je do Izy na zabawe kot z sardynką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kociaczki są cudne, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Action, mają świetne artykuły i jeszcze lepsze ceny:) Urocze są te ateciaki, miałaś Danusiu fajny pomysł z serwetką. Twoja kolekcja ładnie się rozrasta. Lubię te maluszki i mam w planie pewien pomysł ale na razie nie mam na to czasu. Może kiedyś:)))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najfajniejsze ATC-iaki, jakie ostatnio widziałam. Mrau 😍 Bombowa serwetka i świetny pomysł na jej użycie. Czasem też tak mam, że patrzę na coś i wiem, co konkretnie z tego powstanie.
    Uściski Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty świetne. Fajną serwetkę wypatrzyłaś Danusiu, a na czerpanym papierze bardzo ładnie się prezentują wesołe koty. W sam raz do mojej pierwszej odsłony zabawy - kot z sardynką:P
    Widzę, że tworzenie ATC to fajna zabawa. Na razie tylko obserwuję z zainteresowaniem. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne są Twoje ATC-iaki Danusiu, bardzo pozytywnie zakręcone i wzbudzające mnóstwo sympatycznych emocji :-) Pozdrawiam milutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kociaki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(