,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 30 sierpnia 2020

Uśmiech proszę ......

 Kolejne ATC, ratujące przed totalnym zawieszeniem :)

A tak poważnie to wykorzystuję dalej jakieś resztki, testuję wykrojniki (nakupiła to teraz niech używa) ... po prostu dalej się bawię.

Tytuł nowej serii, do której te ,,ateciaki,, należą to ,,Uśmiech proszę,,. 

W poprzednim poście pisałam o nowej bigownicy. Od dawna jestem posiadaczką dobrej bigownicy dlaczego więc kupiłam nową. No bo ... ta jest ,,calowa,, (z calami przyjaźnię się od jakiegoś czasu) i ma dziurkacz w komplecie. Dziurkacze zaokrąglające rogi mam już dwa ale ten jest specjalnie do kopert - zaokrągla i wycina między ,,skrzydełkami,,. Cena na bigownicę przystępna (jak to z actionowymi produktami bywa).



Kolejne karty na biurku czekają by je dokończyć. Myślę też nad nowym albumem na nie ..... albumy jeszcze mi się nie znudziły, wprost przeciwnie :)




3 komentarze:

  1. Danusiu, mam taką bigownicę do kopert z dziurkaczem, tylko z DP Craft. Jest super.
    ATC są świetne, rób je dalej, bo naprawdę potrafisz z tych maluszków stworzyć coś wielkiego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej dużej też można koperty robić ale w zestawie dziurkacza nie było. Na tej małej jeszcze nie próbowałam :) Dziękuję Małgosiu, Od daaawna chciałam ATC robić ale ... wmówiłam sobie, że nie potrafię na tak małej powierzchni tworzyć. Spróbowałam spodobało mi się (albumów nie zdradzę, też je lubię robić) :)
      Serdeczności ślę ...

      Usuń
  2. Skąd ja to znam ;) Nakupuje człowiek tego, bo fajne, bo promocja, bo przyda się 😂😂😂 ATC wyszły ekstra. Dostałam ostatnio takie dłonie, to może się zainspiruję :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(