,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 13 września 2020

Kolejny ,,wypasiony,, album (część 2) .....

 No to lecimy dalej z prezentacją stron w albumie (TUTAJ część pierwsza).

Trzy koperty ze specjalnymi kartkami na przemyślenia, cytaty, sentencje ... po prostu na osobiste notatki.










Jak już w poprzednim poście pisałam wyczerpał mi się papier kraftowy a jeszcze zostały do zagospodarowania ,,schowki,, między dwiema kartami do jednego skrzydełka przyklejonymi (metoda Hidden Hinge). Wpadłam na pomysł by zamiast mat użyć actionowe bazy do kartek (te z kopertami w komplecie). 



Do kompletu jest też kartka. 






Jeszcze dwie ciekawostki .....
1.Zdecydowałam się w końcu na kupno narzędzia do stemplowania. Ponad rok myślałam o takiej platformie. Dlaczego dopiero teraz się zdecydowałam? Bo zwyciężyła wygoda (przeciw ,,apococito na starość,,). Dzisiaj była próba, jest ok. - zakup trafiony :)


2.Nie zwracam uwagi na ilość wejść na poszczególne posty ale ostatnio byłam w lekkim szoku ..... . Dlaczego taka ilość? Bo tytuł przyciągający jak magnes - ,,Uśmiech proszę,, :)
Domyślam się, że osoby wchodzące na blog były zawiedzione bo ..... bo to tylko tytuł serii ATC.



Jeszcze jeden album mam w planach ale skromniejszy ..... myślę, że dam radę i nie dam się ponieść fantazji czyli dotrzymam danego sobie słowa.

Przyjemnego tygodnia nowego .....





Tak na marginesie - pisanie postów przestało być ostatnio dla mnie przyjemne ale nie wkurzam się tylko ćwiczę cierpliwość. 

12 komentarzy:

  1. Przepiękny! Spójny, bardzo staranny, z mnóstwem ciekawych rozwiązań. Chylę czoło, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Miło takie słowa usłyszeć od Mistrzyni :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się Lenko podoba.

      Usuń
  3. Dobrze napisała Małgosia - spójny, podoba mi się powtarzalność tagów jako uchwyty.Wszystko takie przejrzyste a co strona, to coś nowego,inny pomysł.
    Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się starałam, żeby wyszło jak wyszło, miło mi, że Ci się Basiu podoba.

      Usuń
  4. No Danusiu, no no... niesamowita i piękna praca - album. Podziwiam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, dziękuję :) Trochę ,,się pomęczyłam,, ale warto było ...

      Usuń
  5. U mnie taką furorę zrobiło Kochamy starocie ;) wspaniały album :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie zwróciłabym na to uwagi ale liczba ,,biła po oczach,, ... ktoś kiedyś powiedział - ,,dasz chwytliwy tytuł to będzie odwiedzin na pęczki,, :)

      Usuń
  6. Coś fantastycznego, przepiękny album!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(