,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 15 września 2020

ATC - Tarot (wyzwanie wrześniowe) ........

 Mam cichą nadzieję, że moje ATC załapie się na kolejną podróż. 

Długo zastanawiałam się czy wsiąść do tego ekskluzywnego dla mnie pociągu ale kilka dobrych duszyczek powiedziało ,,jedź, twoje karty nie są wcale takie złe,, ....... uwierzyłam, zapisałam się od razu na wymiankę. Mam cichą nadzieję, że (jakby co) nie zawiodę.

Tak na marginesie dla tych co nie w temacie - wystarczające informacje co to ATC można np. TUTAJ znaleźć.

Przechodzę do konkretów - na blogu ,,ArtGrupa ATC,, jest kolejna zabawa/wyzwanie. 

We wrześniu tematem ATC jest TAROT - (...)Wybierzcie sobie z 22 kart Arkanów Wielkich, które są najbliższe waszemu sercu i użyjcie swoją wyobraźnię, fantazję do stworzenia własnych(...)

Chyba poszłam po linii najmniejszego oporu i wydrukowałam sobie karty ... nie poszłam w stronę dowolnej interpretacji by tworzyć własne. Lubię magię ale ... temat jakby trochę trudny dla mnie by puszczać wodze fantazji. Z tarotem nie miałam nigdy styczności, tyle co teraz o znaczeniu kart przeczytałam to za mało.

Głupiec zostaje u mnie .....

..... pozostałe do wymianki :)




http://artgrupaatc.blogspot.com/2020/09/atc-tarot.html

Te złote mikro kropeczki to nie efekt nieudolnego embossingu tylko rozpylony złoty pyłek, zaś zapach karty to mgiełka do ciała :)




4 komentarze:

  1. Wszystkie bardzo ładne, ale mnie urzekła Kapłanka. Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, temat na wymiankę świetny! Wykonanie również. Kochana, Twoje karty są piękne, uwierz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karty Ci wyszły! :)Super, że się skusiłaś, mam nadzieję, że, to nie ostatnie ATC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(