,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 19 września 2020

Pozytywnik .......

 Na wymiankę się nie załapałam (mam spóźniony zapłon) ale zrobiłam mały album z pozytywnymi cytatami. Gdyby ktoś chciał się dowiedzieć więcej o akcji #stophejtscrap to zapraszam na Grupę inspiracyjną Asi (grupa na Fb). 

Mój pozytywnik we fioletach. Ponad 90% to materiały actionowe. Ulubiony blok kreatywny  dawno temu kupiony i blok z papierem wizytówkowym (kraftowego już mi zabrakło, czarny nie bardzo pasował więc ostatnie 5 kartek białego użyłam). Wykrojnik też ,,stary,,.




Wykrojnik serwetki ,,chiński,, dzięki Dobrej Duszyczce kupiony (Basiu, dziękuję) .....


Na stronach po jednym kwiatku ,,na płasko,,. Cytaty w formie kieszonek na tagi, tagi na zapiski.
Napis na okładce ,,zembosowany,, (ostatnio polubiłam embossing).










Po wycięciu tagów coś takiego mi zostało, nie wyrzucam, przyda się ......


Taki mały album-pozytywnik to coś w rodzaju ,,pocieszajki,, taki prezent bez okazji by zrobić komuś, kto przeżywa trudne chwile odrobinę przyjemności.
TUTAJ pozytywnik Asi Szulik na wymiankę.

A propos hejtu w świecie twórczości wszelakiej.
Ludzie potrafią być czasem okrutni. Co nimi kieruje? Może zazdrość, zawiść, chęć dokopania komuś. Może mają po prostu problemy a inaczej nie potrafią odreagować jak wyśmianiem, poniżeniem, zgnojeniem kogoś komu się powiodło, kto ma talent itd. itp.

Z hejtem osobiście spotkałam się tylko raz (więcej sobie nie przypominam). Pewna pani napisała tylko komentarz bo ...... jej znajomej moja praca się podobała. Grzecznie ją potraktowałam ale kiedy zaczęła mi pisać komentarze ,,byle tylko coś napisać,, pod każdą pracą skorzystałam z opcji ,,zablokuj,,. Małe wyjaśnienie - tej pani żelka w butelce prawdopodobnie skojarzyła się z czymś nieprzyzwoitym Nalewka na żelkach-robalach była prezentem żartobliwym :)



Miłego weekendu ... i samych pozytywnych myśli :)

Właśnie doczytałam, że na blogu Bogusi jest zabawa w kolory (nie muszą to być kartki ... tych mam chwilowo przesyt). Wyzwanie #1 to fiolety a jako że mój pozytywnik jest w tych kolorach to ... się zabawię :)





7 komentarzy:

  1. Pozytywnik w fioletach - świetna sprawa! Tym bardziej, że jest to jeden z moich ulubionych kolorów :)
    Hejt coraz bardziej się szerzy, co prawda sama jeszcze nie miałam z nim do czynienia i niech tak zostanie. Zazdrość a moze to, że niektóre osóbki nie mają tego swojego hobbystycznego zakręcenia i ciagle szukają tylko negatywów. To jednak ich problem nie nasz :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Właśnie zawędrowałam na Twój blog a tam zaabawa z kolorami, no i jest fiolet - skusiłam się choć ostatnio omijam wyzwania/zabawy ...... mam nadzieję, że przyjmiesz choć nie z myślą o Twojej zabawie pozytywnik robiony :)
      Co do hejtu to wtedy jeszcze nie wiedziałam co to jest (2009 rok), nie przejęłam się wcale ale ... zablokowałam bo kobieta była wyjątkowo napastliwa. Masz rację, to jej problem, nie mój :)

      Usuń
  2. Pozytywnik jest fantastyczny, buzia sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A u ciebie zawrót głowy ... piękne, eleganckie, delikatne ażurem i kolorem a zarazem pełne radości są Twoje kartki!

      Usuń
  3. piękny pozytywnik, ja też ciągle kombinuje czy jakieś ścinki zostawić, czy jednak zachować :d takimi bloczkami się ostatnio w actionie obkupiłam, aktualnie grzecznie leżą :D Co do tej pani od hejtu, no cóż... cycki mi opadły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wspaniały pozytywnik. Ja je bardzo lubię. Fajnie pokazałaś Danusiu "pocieszajki". Super te Actionowe scrapowe rzeczy. Bardzo żałuje, że w moich regionach tych sklepów nie ma. Słyszałam, że maja bardzo przystępne ceny. Kupiłam ich markery alkoholowe - z drugiej ręki - są fajne.
    Przez tyle lat blogowania nigdy nie spotkałam się z hejtem. Nawet z nieprzychylnym komentarzem. A tu czytam u Ciebie Danusiu, że jednak i tu on potrafi się zakraść. Myślę, że najlepiej taki zignorować. Nie odpowiadać, bo hejtującemu o to chodzi. Wtedy jego rozczarowanie jest bezcenne;P
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pozytywnik i naprawdę bardzo pozytywny, Danusiu.
    Na szczęście większość osób wśród rękodzielników jest życzliwa i wspierająca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(