,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 27 września 2020

Pozytywnik (2) .......

 Dwie pieczenie na jednym ogniu - wyrabiam zapasy, które w niebezpiecznych ilościach się nagromadziły robiąc coś co może komuś sprawić przyjemność, humor poprawić. Ja się przy okazji świetnie bawię uszczuplając stosiki z papierami (i innymi podobnymi w temacie). TUTAJ pierwszy pozytywnik, który zrobiłam w związku z akcją Asi Szulik (Grupa na Fb #stophejtscrap). 

Albumy-pozytywniki moje są na kółkach, mają tylko kilka kart. Kształt zależy od użytego wykrojnika (actionowego). W środku skromnie i na płasko. Jest też miejsce na zdjęcia. Do wykończenia tagów muszę jeszcze sznurek woskowany w odpowiednim kolorze dokupić. Tym razem użyłam papierów z bloczka kreatywnego ,,w piórka,, (sklep Tedi obok Actiona), papierów actionowych i różniących się szatą graficzną sentencji/cytatów. W sumie dobrze wyszło ale musiałam się nagimnastykować by całość spójna była :)













 
Jeszcze mi dwa duże wykrojniki zostały do przetestowania w temacie albumowym. Tutaj muszę pomyśleć nad formą kolejnego pozytywnika (jeżeli tych dwóch pozostałych chcę użyć). 

Czy ja muszę tyle gadać?
Widocznie mam taką potrzebę .......  

Miłego tygodnia całego :)


5 komentarzy:

  1. Fantastyczny albumik, bajecznie kolorowy i pełen pozytywnej energii :) Świetne masz te wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnych albumików nigdy dość - ten jest super! Fajne są te wykrojniki, naprawdę dają wiele możliwości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam! :) zaciekawiłaś mnie tymi actionowymi wykrojnikami, musze zwrocic uwage jak bede. A wykrojnik z kieszonkami skąd masz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny i pełen pozytywnej energii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pozytywnik, bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(