,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 27 kwietnia 2021

Koperta na kartkę .....

 Robienie kopert już dawno opanowałam ale tylko na actionowej bigownicy, która ma w wyposażeniu specjalny dziurkacz (koperty robi się szybko, łatwo i przyjemnie). Na tej z wysuwaną linijką robiłam ale ... tylko kwadratowe.


Dlaczego o tym piszę? Bo na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, Ewa pokazywała jak zrobić kopertę na ATC. Kart chwilowo nie robię (zraziłam się, musi mi minąć to może ...), koperty potrafię robić ale z przyjemnością wzięłam udział w ,,lajwie,, żeby posłuchać Ewy i spędzić wieczór w miłym towarzystwie. A dzisiaj, z potrzeby chwili, na szybko przed wyjściem na ,,ploteczki,, dużą kopertę zrobiłam (kilka wskazówek Ewy się przydało).




Koperta z actionowego papieru, stempelek ,,stempla pocztowego,, na znaczku też z Actiona ....... kartka z pudełka wzięta, czekała na okazję :)


8 komentarzy:

  1. Kopert też nigdy nie robiłam, nawet nie wiedziałam, że jest takie urządzenie do ich robienia. Jak juz bede na chodzie to musze zajrzeć do tego sklepu.
    A koperta i kartka fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Actionie ta bigownica nawet 20 zł nie kosztuje (nie wiem czy są jeszcze na stanie)... już dla samego dziurkacza warto kupić.

      Usuń
  2. Koniecznie muszę kupić coś do bigowania bo u mnie to wszystko tylko ręką .Koperta bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bigownicą o wiele łatwiej, warto kupić nawet najtańszą :)

      Usuń
  3. świetne! te papierki tez mam, kupiłam jakiś czas temu, bo strasznie mi się podobały i było "muszę mieć", przeplatane z"zrobię fajny album, już teraz" ehe.. :D
    Ja wczoraj nadrobiłam kapelusik, jeszcze kopertki przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ja nie wszystko nadrabiam (sytuacja nieciekawa u mnie, nie sprzyja twórczości wszelakiej)- albo odkładam na później bo jednak chcę zrobić albo zapominam na zawsze). Organizer na później ale przed sekretarzykiem .... kapelusików mi sporo zostało więc nie muszę robić ale jeden na zasadzie ,,co? ja nie potrafię?,, uszyję - to kapelusz Kapelusznika. A magiczna skrzynia/szafa czeka w kawałkach :)

      Usuń
  4. Mam bigownicę z DP Craft taką jak ta z Actiona i nawet ma ten dziurkacz w zestawie. Ale że nie lubię pracować w calach, więc mam jeszcze drugą, w centymetrach - z Vaessen Creative (też ma funkcje robienia kopert).
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu albo jeszcze dawniej zrobiłam kilka kopert zwykłych i bez narzędzi, oprócz nożyczek.
    Może, gdy zajdzie potrzeba pokuszę się na taką robótkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(