,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 28 kwietnia 2021

Dodatek do albumu dla Leny .......

 ,,Mamo, jeszcze kartka,, ..... No to dorobiłam kartkę, taką rozbudowaną kartkę z kawałków, które mi zostały. Wykorzystałam co miałam dlatego tyle kieszeni. Ta mała koperta przeznaczona na trochę włosów rocznej Leny - taka pamiątka :) Kieszenie na zdjęcia z sobotniej uroczystości. ,,Mamo, ale to miała być biała kartka z bloku technicznego, żeby na niej życzenia napisać.,, 












Kartka-mały album ... a miała być tylko biała kartka na życzenia :)


6 komentarzy:

  1. widzisz, bo artysta to zawsze da się ponieść, a Ty artystką jesteś :) Świetna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od nadmiaru głowa nie boli ;)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś ;) Ale ja lubię takie szaleństwo. Cudnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli twórczo Cię poniosło, Danusiu:) Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo sztuka to nie matematyka, gdzie dwa plus dwa równa się cztery. O ile dobrze pamiętam. :) Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny albumik i karteczką będą wspaniałą pamiątką przeżytych chwil. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(