,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 3 maja 2021

Dzień Scrapbokingu i You Tube Hop 2021 .......

 Dwa lata wstecz byłam pierwszy raz na Śląskim Zlocie Scrapbookingowym (TUTAJ i TUTAJ mała relacja). Miło wspominam ... obkupiłam się wtedy wszelkimi dobrami, na dwa warsztaty pokazowe się załapałam. Ten drugi bez zapisów więc stół oblegany ale dwie Dobre Duszyczki (młodziutkie scraperki) miejsce na rogu stołu mi zrobiły. 


(zdjęcie z TEJ stronki ... Fb)

Niestety w 2020-tym, ze względu na pandemię Zlot się nie odbył. Namiastką był Dzień Scrapbookingu na Fb. (namiastką bo to już nie to co spotkanie w realu). W tym roku sytuacja się powtórzyła ... w sobotę i wczoraj ,,fejsbuk,, był rozgrzany przez warsztaty, zabawy, konkursy itd. itp. Było miło, twórczo. Jako że zrobiłam się wybredna obejrzałam tylko te warsztaty, na których Dziewczyny oferowały coś nowego dla mnie. Wybrałam to co mnie zainteresowało (a było z czego wybierać).

(TUTAJ można obejrzeć większość ,,lajwów,, warsztatów, część jest na You Tube).

W konkursach udziału nie biorę ale zrobić co nieco zrobię. W sobotę zaczęłam nietypowy albumik (TUTAJ zapisany live). Robię powoli, staram się by praca była estetycznie wykonana, papiery mniej-więcej ,,logicznie,, przyklejone ... jest jeszcze nieskończony ale to już drobnostka - przyklejenie napisów i dorobienie tagów. Maleństwo ma 10 cm wysokości, dłuższa karta okładki 12 cm długości. To może być, pozytywnik, sekretnik, cytatnik ... można do niego małe zdjęcia wkleić.


A od dzisiaj zaczął się Kartkowy You Tube Hop (edycja trzecia) ...... TUTAJ wydarzenie na Fb, TUTAJ na You Tube :)

Mnie ostatnio kręcą albumy, albumiki i wszelakie podobne twory ale jak trafię na jakąś wyjątkową kartkę (nietypową, o ciekawej formie, trochę skomplikowaną) to postaram się zrobić na zasadzie ,,co, ja nie potrafię?,, :)

Mała zajawka tego co robię (powoli, na luzie ... wszystko dla przyjemności, dziecięcej radochy i dzikiej satysfakcji) :)

Jeszcze jeden nietypowy mały album dzisiaj zacznę robić. Że co? Że jedna praca jeszcze nieskończona a już nowa rozpoczęta? Jedno schnie, do drugiego brak dwóch elementów, to trzeba nowe zacząć :) 

Jak się wypogodzi, słonko przygrzeje i będzie cieplej to ... wypada iść do ogrodu trochę popracować. Maj zapowiada się pracowity i twórczo i ogrodowo ... :)

Dlaczego to się tutaj znalazło? Kto zgadnie .....
(nie mam dzisiaj urodzin) :)


Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....

 

5 komentarzy:

  1. Danusiu, czyżbyś miała dziś urodziny? Jeśli tak, to wszystkiego najlepszego, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu ale ..... ja Walentynka :)

      Usuń
  2. Danusiu super wygląda Twój albumik, ja zaczęłam myśleć o drugim w innym stylu ale na razie brak materiałów, muszę uzupełnić, a tu już kuszą nowe filmiki na Hopie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłyśmy na tym samym zlocie, może następnym razem uda się spotkać.By
    Oj, było z czego wybierać, ten albumik też już robię.
    Próbuję zgadnąć, ale nic mi do głowy nie przychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, to nie wiek to mówi:)))
    Ja tez tęsknię za tymi zlotami! bardzo! w lipcu ma być we wrocławiu, będę na bank :)
    Kochana moja, super Ci ten albumik wyszedł. Ja też swój zrobiłam, rockowy - dkla mnie i Paździocha, jeszcze tylko zdjęcia wywyłam, wkleję i dopiero opublikuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(