,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Zakupy i odrobina przemyśleń .......

 W piątek wybrałam się do Katowic by kupić ostrza do actionowego trymera (przemyślałam sprawę, nie kupuję nowego trymera, tym bardziej takiego wypasionego, ,,markowego,, jak ktoś gdzieś zasugerował, że tylko taki, żaden inny). Ostrza, taśmy dwustronne i wstążki były powodem spontanicznej ,,wycieczki,, do sklepu Paper Concept.

Przy okazji wstąpiłam do Actiona. Kupiłam to co mi jest potrzebne i coś co na pewno się przyda. Najwięcej u mnie schodzą papiery bazowe - w tych blokach białe, kraftowe i czarne. Skusiłam też się na bloki kreatywne, duże z papierami ,,tłowymi,, (dobieram i łączę z innymi papierami).





Tutaj ciekawy papier, może ładne kwiatki z niego będą? Zobaczymy .....




Przyda się na 100% ......

 



Nożyk precyzyjny już mam ale ...... kupiłam drugi. Tutaj różne ostrza, no i końcówka z magnesem do wyjmowania ich z pudełka.



Nie wiem kiedy znowu do Actiona się wybiorę ....... na razie to co potrzebne mam (obkupiłam się w Zielonych Kotach) :)
Może szału nie ma, d**y nie urywa ale z actionowych papierów też da się coś fajnego zrobić. 
Drogie nie zawsze dobre jakościowo, tanie czasem przebija te drogie. Zresztą, każdy kupuje to co mu odpowiada i często to, na co go stać.




6 komentarzy:

  1. Dokładnie, każdy kupuje na co go stać a czasem tanie produkty są bardziej kreatywne a może to my jestesmy..jak wszystko jest podane gotowe na tacy to po co sie wysilać...polowy tych przedmiotów o których wspomnialas ani nie znam ani nie znam ich przeznaczenia😂 no cóż laik jestem idący swoją skrapową? ścieżką ale na razie to mi wystarczy 😊 a te papierki Vintage Botanic wyglądają obiecująco..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, kreatywność nie zawsze idzie w parze z posiadaniem drogich narzędzi czy wypasionych materiałów. Ja zaczynałam od linijki, ołówka i nożyczek, robiłam z tego co pod ręką miałam - długo to trwało a jak już byłam pewna, że coś tam potrafię zaczęłam kupować narzędzia i materiały (papiery + jakieś dodatki). Też jeszcze nie znam aż tak dobrze wszystkiego czego scraperki używają ale nie martwię się tym bo to co mam mi wystarczy, z tym co mam też można tworzyć :)

      Usuń
  2. No Masz rację na 100%, trochę czułam sie na początku mojej przygody z kartkami tzw.scraperką drugiej kategori
    kategorii, ale już sie wyleczylam😂 doszłam do wniosku, że to nie sztuka ponaklejac jak masz gotowce. Owszem podgladam prace innych ale one raczej mnie inspirują a potem i tak tworzę swój własny projekt, bardzo lubie to tworzenie. Nie sądziłam, że papierki wciagną mnie jak haft...w życiu bym w to kiedyś nie uwierzyła😂🤣 co mi przyjdzie jeszcze robić w przyszłości...wiesz bardzo lubie Twoj blog i ciągnie mnie do Ciebie😁 dzielisz się swoimi pomysłami. To dzieki Tobie odkryłam, że wieczko od lodów rożkow można wykorzystać do kartki z shakerem...jeszcze nie robiłam muszę przemyśleć, ale dzięki, że dzielisz się pomysłami.
    Ja torcik do torta zrobilam z korka po napoju obkleilam koronką a resztę widać. Myślałam by go zrobić z papieru ale doszłam do wniosku, że za dużo kombinowania i byłby mało stabilny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli udane zakupy. :) Ja ostatnio nie ryzykuje wejść do takich sklepów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się tam kiedyś wybrać, chyba w Toruniu będę miała najbliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(