,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 12 czerwca 2022

Kartka-komoda dla maluszka .......

 Kartka-eksperyment bo pierwszy raz robiłam ,,komodę,,. Kartka nie jest trudna, problemem może być tylko wycięcie imitujące dół komody ale to jest do przeskoczenia. Na Pintereście jest sporo takich kartek. Za radą Euniki obejrzałam kilka a potem, już bez podglądania, zrobiłam ,,po swojemu,, (mam jeszcze dobrą pamięć) :) Papiery z elementami dziecięcymi dawno temu kupiłam, chyba jedną kartkę z ich użyciem zrobiłam, teraz wykorzystuję resztki. Kartka nie jest otwierana dlatego z tyłu znajduje się kieszonka na małą matę, na którą można zdjęcie maluszka przykleić a z tyłu miejsce na życzenia.










Maraton kartkowy chyba sobie nieświadomie narzuciłam próbując wykorzystać zapasy papierów i przydasi wszelakich. 


Miłej, słonecznej niedzieli ......



4 komentarze:

  1. Śliczna karteczka namiotowa! Samodzielnej komódki nie robiłam nigdy, ale pomysł jest świetny. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna. Motyw desek idealnie pasuje do tej kartki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, oryginalna i nietuzinkowa kartka, bardzo mi się podoba. Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się "gwoździe"- uchwyty od szuflad. Śliczna kartka wyszła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(