,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 5 lipca 2022

Dwie różne kartki wg jednej mapki ........

Nie będę już pisać ,,Zmagania Mapkowe z Euniką,, bo kto mnie odwiedza, widząc film, wie o co chodzi. Wszystkie kartki, które już zrobiłam wg mapek można znaleźć pod etykietami ,,mapka,, i ,,zmagania mapkowe,,. 
Dzisiaj bardzo prosta mapka, Zrobiłam dwie kartki, jedna świąteczna, druga wakacyjna. Dalej wykorzystuję resztki wszelakie i pojedyncze papiery. To mój plan na wakacje realizowany już przedwakacyjnie.






Wakacyjna z tych resztek ..... jeszcze trochę ich zostało :)

Krzywizny ratowane krzywiznami ..... przyklejam, wydaje się, że idealnie, że pasuje a tu ,,klapa,,. 
Jaki stąd morał? Nie przyklejać ,,na oko,, :)


Dzisiaj uporałam się z ostatnią bazą-body ..... nawet się nie spodziewałam, że mi się uda to co chciałam zrobić.


Zmagania mapkowe nr 140 






3 komentarze:

  1. Te krzywizny świetnie zamaskowałaś Danusiu, bo nie widzę ich:))) Kartki cudne!
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, obie są świetne i żadnych krzywizn nie widzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(