,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 6 lipca 2022

Kartka-pudełko (body) ......

 Właściwie to nie wiem jak to nazwać ale wiem, że mogę zawołać ..... Tadam!

Ostatnio pisałam, że została mi jeszcze jedna baza-body, którą nieprędko się zajmę. Myliłam się ..... jak zobaczyłam takie cosie od razu wiedziałam, że będzie ,,bodziak,,-pudełko. Tam oczywiście są na takie kartki szablony ale jak się pokombinuje z bazą i papierem to otrzymamy w efekcie końcowym coś takiego ..... uniwersalną pamiątkę z okazji narodzin dziecka.




Dlaczego kółka w tych miejscach? Bo miałam folder do wytłaczania w kropeczki z okienkiem dlatego trzeba jakoś pustkę przykryć. Pudełko połączone z bazą tylko w jednym miejscu. Nie mogłam bokami przykleić ze względu na wieczko. Z przodu ,,zapięcie,, na magnes.









2 komentarze:

  1. Śliczne! Idealne na prezent z okazji pojawienia się maluszka! Jesteś skarbnicą pomysłów🤩 Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(