,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 8 lipca 2022

Pudełka na maleńki prezent (wersje robocze) ........

 Wczoraj się na te pudełka natknęłam, zauroczyły mnie więc musiałam spróbować poskładać. Zapewniam - robi się je szybko, łatwo i przyjemnie. Moje to wersje testowe. Są maleńkie (podstawa 5x5cm) więc tylko na prezent, który się w nich zmieści. 


Są mniejsze od pudełka na ATC (chociaż potrafię takie zrobić z przyjemnością posłuchałam ,,lajwa,, którego na ScrapLejdis prowadziła Beata Juraszewska).

Jak zrobić to pudełko pokazano TUTAJ, drugie z wymiarami ,,zaginęło,, nie mogę go znaleźć.






To pudełko za duże na broszkę ale zawsze można zrobić mniejsze zmieniając wymiary. No i w odwrotną stronę idąc można zrobić większe odpowiednio zmieniając wymiary.


Moje pudełka do kalendarza adwentowego (2021) robiłam na podstawie pudełka po tabletkach - rozkleiłam, wymierzyłam, rozrysowałam szablon z wymiarami (tak robię z ciekawymi pudełkami zanim wyrzucę).



Nie wiesz w co zapakować malutki prezent? Zrób odpowiednie do niego pudełko. Opakowanie bardzo ważne :)

Przyjemnego weekendu całego .....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(