,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 27 listopada 2022

Album malutki .....

 We wtorek trafiłam na ,,lajwa,,(na Fb) prowadzonego przez Czarownicę. Robiła album ozdabiany resztkami kolekcji. Wymiary albumu 9x13 cm więc malutki. Akurat potrzebny mi album dla dziewczynki dlatego od razu zabrałam się za robotę. Trzymałam się wytycznych Agnieszki ale i tak ,,po mojemu,, zrobiłam :) Pogoda nie sprzyja jakości zdjęć więc są nieciekawe .....







Okładka oklejona tapetą. Zastanawiam się czy ją ozdobić. Jeszcze pudełko na album zrobię. Zdążę do jutra?


Przyjemnego reszty dnia ......


5 komentarzy:

  1. Danusiu, takie malutkie albumiki mają mnóstwo uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) urocza pamiątka na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten albumik !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kolekcja jest w tym albumie, w całości jej jeszcze nie widziałam.
    A pudełko? Kto jak nie Ty?
    Spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne maleństwo. Ile się w nim dzieje!
    Zdążyłaś Danusiu?
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(