,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 29 listopada 2022

Coś tam-coś tam (część 3) ........

  Dzisiaj już trzecia część pewnego projektu (TUTAJ część pierwsza, TUTAJ część druga). I znowu inna paleta kolorów, inny obowiązkowy element - aromatyczna kawa/kokardka/nici oraz złota myśl. Robiąc zdjęcia zapomniałam o ,,kawie,, dlatego kartki różnią się ,,zawartością,,. Upchałam  kawę, trzy nowe zdjęcia zrobiłam i ... bateria mi padła. Na tych bez ,,kawa,, już jest :)




Będzie jeszcze czwarta część projektu. Ciekawe w jaki sposób kartki będą ,,połączone,, w całość. Pudełko? Banalne. Czekam na ciekawe rozwiązanie.


Baaardzo dziękuję za komentarze pod albumikiem malutkim. Zdążyłam pudełko zrobić ale ..... z błędem. Waham się czy pokazać takie ,,wybrakowane,,. Właściwie czemu nie ...... jutro wstawię.

Przy okazji załatwiania pewnej sprawy w Mikołowie wstąpiłam do Actiona. Zależało mi na blokach (kartki na sprężynie) z papierem kraftowym i czarnym - na bazy. Dobra gramatura, wielkość 25x25cm, 40 sztuk w korzystnej cenie. Kupiłam też komplet tagów i ....... i nie wiem po co bloki kreatywne - dwa świąteczne i jeden w ciekawych kolorach. Taki impuls :) Zostawię sobie z nich papiery tłowe a resztę wnuczkom dam.








1 komentarz:

  1. Kolejna piękna i intrygująca kartka. Tez jestem bardzo ciekawa, Danusiu, jaka całość z tego powstanie.
    Uściski.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(