,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 22 lutego 2023

Wpis z ptaszkiem (Art Journal) .....

Nawet nie przypuszczałam, że tak mnie będą ,,kręcić,, wpisy do mojego nowego Art Journala (leżał sobie samotnie na półce w Actionie więc go przygarnęłam). Luty mimo sytuacji w jakiej tkwię  raczej pracowity ..... chyba tworzę na przekór wszystkiemu. 


Moje wpisy różnią się od siebie techniką wykonania. Po prostu eksperymentuję z tym co posiadam (przeważająca większość to actionowe media). Co wyjdzie to wyjdzie. Liczy się dobra zabawa.
Do tego wpisu wykorzystałam papier scrapowy z kreatywnego bloczka. Czasem trafią się papiery, z którymi nie wiadomo co zrobić. W Art Journalach świetnie się odnajdują :)









2 komentarze:

  1. Przecudny wpis do journala !!! Naprawdę mnie zainspirowałaś. Mam taki journal z Actiona. Na razie leży, ale czuję, że już niedługo. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, ten wpis wyjątkowo mi się podoba, tak bardzo kocham ptaki. I kolorystyka piękna.
    Ja tez się pokusiłam i kupiłam sobie w Actionie taką bazę, chociaż pewnie nigdy się za art journal nie zabiorę:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(