,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 30 kwietnia 2023

Pudełko na ślubną kartkę ......

 Trochę nocką ciemną ,,przysiedziałam,, i pudełko dorobiłam do ślubnej kartki z poprzedniego posta. A propos szybkiej kartki ślubnej. Nie zrobiłam jej w przysłowiowe ,,pięć minut,, ale też dużo czasu nad nią nie siedziałam. Kartek zrobiłam sporo, nie wyszłam jeszcze z wprawy więc w miarę szybko poszło. Nad pudełkiem też długo nie siedziałam (właściwie stałam bo ja wszystko ,,na stojąco,, robię) :) Na listwie podpierającej górną część kartki napis dokleiłam. Oczywiście wstążeczka pomagająca wyjąć kartkę z pudełka jest u mnie obowiązkowa. Do wstążeczki połączyłam metalowe serduszko z gołąbkami (zdjęcie trochę niewyraźne ale nie zrobię drugiego bo kartka już oddana) :)





Przyjemnej niedzieli całej :)



6 komentarzy:

  1. Kartka w 5 minut, to wielkie wyzwanie. Na szczęście przychodzą nam z pomocą przeróżne grafiki i praca jest o wiele łatwiejsza. Stworzyłaś przepiękny komplecik, który będzie idealną pamiątką tego ważnego wydarzenia!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Danusiu. Podziwiam, że na stojąco dajesz radę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś podobnego !? Ja też robię kartki na stojąco ! Piękne pudełeczko i kartka. W środku pudełka również umieszczam wstążeczkę, by łatwiej było wyjąć kartkę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknośći cudownej natury ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, pudełeczko idealnie pasuje do kartki.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka i pudełko do niej są śliczne i w takich stonowanych kolorach, super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(