,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 29 kwietnia 2023

Ślubna kartka sztalugowa .....

,,Zrób mi kartkę, na jutro potrzebuję!,, Dobrze, że miałam jeszcze ,,ślubne,, papiery (Celebrate moments), właściwie to resztki trzech czy czterech zestawów. Taka mieszanka. Te papiery i na ślub i na komunię i na chrzest się nadają. Są po prostu świetne. Kartka wyjątkowo skromna .....



Zapomniałam zrobić zdjęcia kartki z boku ale jak wygląda kartka sztalugowa każdy chyba wie :)
Jeszcze pudełko dzisiaj zrobię :)

Gdyby ktoś chciał kartkę sztalugową zrobić a nie wie jak to wrzucam tutorial .....




Przyjemnego weekendu całego życzę :)








6 komentarzy:

  1. Piękna !!! I tak szybko, ekspresem zrobiona !? Podziwiam naprawdę ! Kiedyś częściej zdarzało mi się kartki sztalugowe robić. Bardzo ciekawa forma, bo można postawić. Chyba nie zrobiłabym tak ekspresem. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uleńko, tutaj dużo roboty nie było więc szybko poszło (większość kwiatków miałam wycięte). Tak zwane ,,za pięć dwunasta,, daje kopa. Kartka na jutro potrzebna więc teraz spokojnie pudełko (właściwie już wieczko) zrobię :)

      Usuń
  2. Uwinęłaś się szybko i kartka jest super. :)
    Dziękuję za tutorial, może się przydać.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka Danusiu. Podziwiam ekspresowe tempo pracy. Dziękuję za link, jeszcze nie robiłam żadnych składaczków. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i skromna, ale bardzo elegancka i idealna na ślub. Czy kartka ma być skromna, czy na bogato to rzecz gustu i wyboru. Twojej niczego nie brakuje.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie i elegancko się prezentuje, Danusiu. Często na ostatnią chwilę powstają wyjætkowe pracę.
    Pozdrawiam 😘
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(