,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 26 kwietnia 2023

Wpisy trzy ............

 Dalej wiernam Grupie ,,Artjournal2023 - to mnie interesuje,,. Tutaj się zadomowiłam, tutaj się dobrze czuję ... :) Czasami na ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, wpadam. I tu i tu interesują mnie Art i Junk Journale. Może mi ten temat kiedyś ,,spowszednieje,, na tyle, że przerzucę się na coś innego ale na razie w nim trwam :) 

Na Świrach kolejne wyzwanie TAZ XXIV


Przykro mi ale u mnie brak tekturki (mój Art Journal już i tak grubaśny), za to robaczków w tym Mikroświecie sporo .....


Positive Art Jouirnal (też na Świrach) omijałam do tej pory szerokim łukiem ...... żartowałam :) Po prostu nie bardzo mi idzie tworzenie wpisów do podanego cytatu. Tym razem spróbowałam. ,,Pielęgnuj ogród tak, jakbyś miał żyć wiecznie,, (William Kent). U mnie technika bardzo mieszana, coś na pograniczu kiczu. Podarte papiery żelkowe, ,,papier ryżowy,, z serwetki, farba paluchami naniesiona, maska+tusz, elementy do wycinania i ... itp. Może i od przybytku głowa nie boli. Do tego jednego wyrazu brakuje ... po prostu wyłączyłam myślenie. Coraz rzadziej ale czasami zdarzają mi się ,,niewypały,,. Chociaż patrząc z drugiej strony aż taki ,,nieudany,, nie jest :)


I jeszcze jeden wpis, wpis ,,polajwowy,,(Artjournal2023 - to mnie interesuje). Wieczory z Ewą zawsze są udane bo i przyjemnie spędzony czas i ogrom praktycznej wiedzy w temacie. Tym razem zaproponowała nam coś w stylu Susanne Rose. Nie pamiętam kiedy ostatnio zamiast pędzlami palcami farbę nakładałam (a może nigdy?) :)




U nas ciągle zimno chociaż słoneczko przyświeca. No tak, ,,kwiecień-plecień ..... ,,. Oby maj był cieplejszym miesiącem. 



3 komentarze:

  1. Ta technika jest mi obca, ale Twoje prace podobają mi się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że się pozytywnie zakręciłaś na te art. A ja cierpliwie czekam na karteczki i inne małe skrapuszka, bo najbardziej lubię właśnie takie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, zawsze podziwiam i rozmyślam sobie nad interpretacją.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(