,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 21 kwietnia 2023

Kolejny Junk Journal ,,się robi,, .....

 Na wstępie przypomnienie Junk Journala, który powstał po ,,lajwie,, Karoli Osuchowskiej na Grupie ,,ArtJournal 2023 - to mnie interesuje,,.

,,Na razie traktuję go jak obiekt doświadczalny ze względu na dodatki do niego. Albo będzie miszmaszowy albo zrobię nowy, odrobinę większy i bardziej ,,śmieciuszkowy,, bo ten trochę za bardzo ,,albumowaty,, ..... pożyjemy, zobaczymy :),,


No i zrobiłam drugi (będąc na Grupie bo Junk Journali mam na swoim koncie sporo). Ten drugi ,,musiałam,, ... ten drugi to taki wentyl bezpieczeństwa, taki odstresowiacz/odpowiedź na niezbyt przyjemne wydarzenie (z paczką odebraną z paczkomatu związane). Ten drugi będzie zupełnie inny od poprzednich bo ... 
będzie w stylu ,,wieś tańczy, wieś śpiewa,,(w pozytywnym znaczeniu) czyli kolorowo, radośnie z mnóstwem kwiatów, ptaszków, motyli i ..... dodatków z ,,sztucznego papieru ryżowego,, domowym sposobem robionego.




Strona wewnętrzna okładki zagospodarowana. Tutaj torebka papierowa (poszłam na łatwiznę), w pierwszym kieszeń (wg pomysłu Karoli).





I jeszcze półprodukt do dodatków różniastych, które w nowym Journalu umieszczę - fałszywy/sztuczny ,,papier ryżowy,, (różnie ten ,,produkt,, jest nazywany).
Nie, to nie jest tło żelkowe, to podkładka na której ,,sztuczny papier ryżowy,, robię. Ja głupia nie skojarzyłam, że ma być czysta strona użyta no chyba że chcemy aby kolory się odbiły to czemu nie spróbować właśnie tak.
 



Chciałam jeszcze coś napisać o aktywnym uczestnictwie na Grupie/Grupach ale ....... chyba nie warto :) Może kiedyś .....



 

1 komentarz:

  1. Ptaszki, kwiaty i motyle bardzo lubię. I Twoje prace też, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(