,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Wpis optymistyczny ......

..... wpis do Ciebie skierowany :) 

Wczoraj ciemną nocką zaczęty, dzisiaj dokończony ..... taki szybki odstresowiacz (wentyl bezpieczeństwa). Tło to oczywiście papier na którym ,,wycierałam,, wałek z farby. Żal było wyrzucić :) To kolorowe z boku border się zwie. Ciekawe urozmaicenie wpisów :)

Może powinnam coś ,,pożondnego,, zrobić? Mam w planach ale ..... u mnie ich realizacja to jedna wielka niewiadoma. Trochę czasu zajmie praca w ogrodzie więc pozostają szybkie wpisy i ... dokończenie tego co zaczęte.


4 komentarze:

  1. Bardzo optymistyczny wpis, Danusiu. Aczkolwiek nie pamiętam kiedy ostatnio czułam się piękna, cudna, boska (i czy w ogóle kiedykolwiek) 😀
    Buziaki
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba. Zawsze byłyśmy piękne i młode;) a że teraz jestem już tylko piękna to dokładam sobie od Ciebie cudna i boska, a co;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Bardzo optymistycznie. Też powinnam zrobić coś porządnego... robię jak mam czas i ochotę ;) Nie zaniedbuję swych obowiązków, ale też nie nakładam sobie na plecy więcej niż mogę udźwignąć. Życie jest tylko jedno i trzeba znaleźć w nim czas na wszystko ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba 😘 a ,,pożondne,, zrobisz następnym razem 🤣

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(