,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 16 kwietnia 2023

Wpisy, wpisy i ... wpisy .....

,,Gdyby była tylko jedna prawda nie można by było namalować stu obrazów na ten sam temat.,,

(Pablo Picasso)

Wczorajszy ..... Tło to papier na którym ,,wycierałam,, wałek z farby. Żal było wyrzucić :)


Dzisiejszy powstał po wczorajszym ,,lajwie,, Ewy na Grupie fejsbukowej.

Tym razem tematem wpisu do Art Journala jest nosorożec (digi stempel Iwony Adamek) :) Jako że od pandemii moja drukarka tuszu na ,,oczy nie widziała,, musiałam sobie jegomościa odrysować z ekranu laptopa. To nie takie proste :) Musiałam ponowić próbę. Drugi raz wzięłam miękki, dobrze naostrzony ołówek a kartkę taśmą unieruchomiłam. Z kolorowaniem u mnie kiepsko ale ... jak trzeba to trzeba :)


Kolorować każdy może, jaden lepiej inny gorzej :) Może jak poćwiczę to .... będzie jakotako :) Na razie jest jak jest :)







,,Jestem zmęczony szefie. Zmęczony wędrówką, samotnie jak jaskółka w deszczu. Zmęczony tym, że nigdy nie miałem przyjaciela, żeby powiedział mi, skąd, gdzie i dlaczego idziemy. Głównie zmęczony tym, jacy ludzie są dla siebie. Zmęczony jestem bólem na świecie, który czuję i słyszę ... Codziennie ... Za dużo tego. To tak jakbym miał w głowie kawałki szkła. Przez cały czas.,,
(,,Zielona Mila,,)

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(