,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 8 maja 2023

Nietypowy Junk Journal ........

Musiałam, po prostu musiałam spróbować. Czasami trafiam na takie prace, że ,,muszę bo inaczej się uduszę,, :) Nie lubię słowa ,,musisz,, ale w tym przypadku uzasadnione :) 
Tym bardziej, że to nietypowy Junk Journal (szczegóły w filmiku na dole posta).






To taki ,,Adam,, czyli egzemplarz próbny. Gdybym drugi robiła to będzie udoskonalony. W tym chyba wstążeczkę zmienię. Niestety zabrakło mi odpowiednich nitów (tutaj zbyt ,,masywne,,). Okładka to ,,domowy papier ryżowy,, naklejony dodatkowo na papier. Okładka jest miękka, lekka więc ładnie się ,,roluje,,. Elementy wklejane do tego Junka muszą być w miarę cienkie by nie utrudniały zwijania w rulon. W miarę pęcznienia Junka wiązanie będzie poluźniane.
Niezbyt dobrze pracuje się z rolką po papierze toaletowym ale ..... przeszkody są po to by je pokonywać :)




Przyjemnego, cieplejszego tygodnia nowego życzę .....




4 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Kreatywność ludzka nie zna granic.
    Posyłam uściski, Danusiu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że jeszcze takiego rozwiązania nie widziałam. :) Oryginalne i bardzo ciekawe, w dodatku pięknie wykonane, jak zawsze u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Coś nowego !!! Wygląda pięknie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, pięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(