,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 11 maja 2023

Kawowy wpis ......

 Tym razem tematem wpisu do Art Journala jest ,,Kawa czy herbata,, (nowy miesiąc, nowy temat - Grupa ,,ArtJournal2023-to mnie interesuje,,). Jako że u mnie przeważa kawa jest wpis kawowy.


Przyjemnego reszty dnia ......


5 komentarzy:

  1. Wpis kawowy - cudny jest !!! W ogóle to sobie dziś o czymś przypomniałam - o moim skrytym marzeniu. Ech ! Kiedyś o nim opowiem. Ściskam Danutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny wpis, Danusiu, chociaż ja bardziej herbaciana jestem (ale z kawą musiałam się ostatnio przeprosić - życie:)
    Buziaczki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, jak zawsze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wpis Danusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiona poleceniem Danusi Popowicz (Denimix) przejrzałam różne posty na Twoim blogu i jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności :). Wspaniałe projekty! Wiele z nich nasunęło mi pomysły na własne prace. Nie robię co prawda art journali, ostatnio tworzę większe i nieco bardziej przestrzenne kolaże z tektury i innych elementów, ale dopiero się z tym tematem rozkręcam i szukam nowych inspiracji. Czasem są to bardzo odległe skojarzenia, od tego co oglądam na innych blogach, ale samo przyglądanie się pracom takich artystek jak Ty - pobudza wyobraźnię i kreatywność. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(