,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 4 maja 2023

Maki (wpis) ......

Bez wpisu dzień stracony? Nie, po prostu tak wyszło :) Znalazłam resztki starej torebki na prezenty, żal było wyrzucić więc wykorzystałam w moim Art Journalu. 


Co do odpoczynku to ..... ja go naprawdę potrzebuję. Wsiąść do pociągu (nie)byle jakiego ...... i chociaż na kilka dni wyjechać. Niestety, nierealne :(

Przyjemnego reszty dnia :)



2 komentarze:

  1. Danusiu, wsiadam z Tobą i nawet kamyk zielony mi niepotrzebny.
    Lubię maki.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita jesteś i już !!! Dla mnie bez Ciebie - dzień stracony ! - no muszę zajrzeć i kropka ! Cudny wpis !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(