,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 3 maja 2023

Ogród marzeń .....

Jeszcze jeden wpis na kolejne wyzwanie TAZ XXIV (na Świrach).


Przykro mi ale u mnie znowu brak tekturki (mój Art Journal już i tak grubaśny), za to robaczków w tym Mikroświecie sporo .....


Moim marzeniem zawsze był ogród, w którym owady, robale, robaczki i inne różne stworzonka będą miały raj. Marzenia się spełniają, mój ogród taki właśnie jest :)




Na razie niewiele roślin jest w pełnym rozkwicie ale za jakiś czas się to zmieni :) Na razie pszczoły i trzmiele korzystają z tego co jest. Miodunka od rana oblegana, tak samo pigwowiec japoński. Rośliny pyłko i miododajne już wysiane. Będzie pięknie, będą miały żyjątka wszelakie raj :)

(zdjęcie STĄD)

1 komentarz:

  1. Danusiu, ogrodu to Co zazdroszczę, to jedno z moich marzeń, tych "niespełnialnych".
    Robaczki i różne żyjątka lubię, nie boję się i nie brzydzę, poza jednym wyjątkiem - tym z ośmioma nogami:)
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(