,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 2 lipca 2023

Kolejna ,,Alicja,, .....

 Szybko poszło bo w AJ miałam od dawna wklejony arkusz ,,alicjowego,, papieru (Stamperia). Tło gotowe, wystarczyło wyciąć kilka elementów (Alchemy of Art) i drugi wpis gotowy. 

Wiem, że poszłam na łatwiznę (jak z pierwszym wpisem) ale ...... jako osobie w wieku ,,mocnopobalzakowskim,, już więcej wolno (żartowałam), no i są wakacje więc będzie więcej luzu niż było :)


Użycie ciekawych papierów jako tła u mnie zdarza się często. Jeżeli mam coś co ,,pasuje idealnie,, to dlaczego nie wykorzystać :) 


2 komentarze:

  1. Danusiu, tak jak pisałam poprzednio - te papiery to właśnie idealne tła do art journala.
    A ja korzystając z wakacji powolutku tworzę w końcu album.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, ja Ty potrafisz łączyć ze sobą różności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(