,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 1 lipca 2023

Nowe wpisy dwa do AJ ......

 ,,Gdyby była tylko jedna prawda, nie można by było namalować stu obrazów na ten sam temat.,,

(Pablo Picasso)

Oczywiście z Grupą Ewy związane. ,,Art Journal 2023 to mnie interesuje,, to Grupa, która jest świetnie prowadzona przez Ewę. Tutaj każda osoba, która do niej weszła jest traktowana z szacunkiem, wspierana, motywowana itd. itp.

Mamy nowy miesiąc więc jest temat nowego wyzwania. Tym razem wyzwanie na lipiec przygotowała Żaneta Nawieśniak. ,,Tematem jest "Alicja w krainie czarów ", a dodatkową wytyczną - zegar. Interpretacja dowolna, nie musi być dosłowna.,,

Mój wpis na bogato + chaos. Połączenie dwóch kolekcji - tło to Stamperia, elementy do wycinania to Alchemy of Art (a chciałam całą kolekcję kupić).


Drugi wpis to odzew na apel Ewy ... wsparcie dla Eli :) 


Tak na marginesie - to są moje Art Journale. Należę do osób, które ,,muszą skakać z kwiatka na kwiatek,,. Dla mnie ślęczenie nad jednym tylko projektem jest po prostu nudne (nic na to nie poradzę). Dlatego taka różnorodność. Raz np. wpis do Journala ,,W kropki,, innym razem do ,,Dużego 21x21,, czy do ,,Minimini,, (każdy ma swoją nazwę) :) Jak któryś z nich zapełnię to dopiero wtedy za okładkę się zabiorę. 


Wpisy z Alicją jeszcze będą ..... 

Powinnam w końcu za projekt w styczniu zaczęty się zabrać ale ..... źle mi się kojarzy z pewną grupą, z której zostałam usunięta/wyrzucona (choć byłam tam jedną z aktywniejszych osób) :) Właściwie to co on temu winny (ten projekt), spróbuję się przełamać :)

Tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejszy post :)


Przyjemnego słonecznego, twórczego weekendu .....


2 komentarze:

  1. Danusiu, zawsze czekam z niecierpliwością na Twoje wpisy. Swoja drogą papiery Stamperii są moim zdaniem stworzone do aj.
    A ci, co Cię usunęli z grupy nie wiedzą co tracą.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Papiery Stamperii ,,nie na moją kieszeń,, ale udało mi się mały bloczek w promocji dostać. Długo leżały zanim pocięłam. Tak, masz rację, świetnie są do AJ. Co do tej grupy to ...... to już przeszłość i niech tak zostanie.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(